پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ارسال ۴۰ تن دارو به کربلا و نجف برای زائران اربعین

ارسال ۴۰ تن دارو به کربلا و نجف  برای زائران اربعین
معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی هلال احمر گفت: با توجه به آمار بالای زائران حسینی در ایام اربعین، ۴۰ تن دارو از هم اکنون به کربلا و نجف ازسال و نگهداری می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، علی حیدری معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر در حاشیه همایش کادر سلامت سال حج تمتع ۹۴ در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات هلال احمر در کربلا و نجف اظهار کرد: در اربعین سال گذشته که ۳میلیون ایرانی عازم کربلا شدند و جمعیت هلال احمر ایران ۲۰تن دارو به کربلا و نجف ارسال کرد و با رسیدگی ویژه به زائران تجربه خوبی کسب کرد که این خود موجب خدمات رسانی بهتر هلال احمر در اربعین سال جاری خواهد بود.
 
وی اضافه کرد: ۴۰تن دارو از هم اکنون به کربلا و نجف ارسال شده و برای اربعین سال ۹۴ نگهداری می شود.
 
وی افزود: همچنین تعداد چادر های هلال احمر اربعین سال جاری در بین راه کربلا و نجف به ۱۰ چادر می رسد چراکه نیروهای درمانی در این ایام به مدت ۱۵ روز خدمت رسانی می کنند و ۲۵ آمبولانس، ۳۲۰ نیروی انسانی در این طرح به کار گرفته می شوند.
 
حیدری ادامه داد: در ایام اربعین سال ۹۴سه درمانگاه ثابت، ۴ درمانگاه اکسترا و ۴ تیم اورژانس در کربلا و ۳ درمانگاه در نجف بر پا است که البته نیروهای هلال احمر در مناسبت های نیمه شعبان، تاسوعای حسینی و اربعین به تمام ملیت ها خدمات ارایه می دهند.
 
وی گفت: از نیمه ماه مبارک رمضان اعزام زائران به کربلا آغاز شده و سه درمانگاه هلال احمر در کربلا و نجف و کاظمین به زایران ایرانی خدمت رسانی می کنند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.