پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام اولین گروه از رسانه ملی همزمان با اولین کاروان حج

 اعزام اولین گروه از رسانه ملی همزمان با اولین کاروان حج
رئیس ستاد حج و زیارت صدا و سیما در همایش آمادگی اعضای کاروان اعزامی رسانه ملی با بیان این خبر گفت: کارآمدترین عوامل تولید برای پوشش رسانه‌ای مناسک حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از «لبیك»، حسن گروسی صبح امروز پنجشنبه در همایش اردوی آمادگی اعضای كاروان اعزامی رسانه ملی به حج 94 که در جوار حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در حال برگزاریست افزود: موسم حج یكی از بهترین و حساس ترین فرصت های برنامه سازی است و به همین منظور سعی كرده ایم با تجربه ترین و كارآمدترین عوامل تولید را برای این ماموریت خطیر به سرزمین وحی اعزام كنیم.

وی افزود: متاسفانه امسال هم تعداد اعضای گروه کاری رسانه ملی به نسبت سال قبل كاهش یافته است اما تلاش میكنیم با برنامه ریزی و مسئولیت پذیری همكاران، مشكل و خللی در تولید و پخش برنامه های این رویداد مهم ، رخ ندهد.

مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی لبیک گفت: بسیاری از مخاطبان رسانه ملی انتظار دارند حال و هوای كنگره عظیم حج و نیز اخبار این رویداد بزرگ جهانی به طور مرتب برای انان پخش شود و ما نیز علاوه بر اطلاع رسانی اخبار مهم حج، برای پخش برنامه های دعاهای كمیل، دعاهای ندبه و سایر برنامه های بعثه مقام معظم رهبری برنامه ریزی دقیق كرده ایم.

وی در پایان به زمان اعزام کاروان رسانه ملی به حج تمتع اشاره داشت و گفت: همزمان با اعزام اولین کاروان‌ها به حج تمتع اولین کاروان رسانه ملی نیز برای پوشش هر چه بهتر و موازی با برنامه‌های برگزار شده به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است که اردوی آمادگی اعضای كاروان رسانه ملی كه از روز گذشته در مسجد مقدس جمكران آغاز شده بود عصر امروز در بخش آموزش حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) به پایان رسید.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.