پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش سراسری مدیران عتبات عالیات در قم ؛

بررسی راهکارهای ارائه خدمات مطلوبتر به زائران عتبات عالیات

بررسی راهکارهای ارائه خدمات مطلوبتر به زائران عتبات عالیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از قم ، گردهمایی ویژه عتبات عالیات با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ، معاون وزیر و ریاست سازمان حج و زیارت ، مدیران کل سازمان مرکزی و مدیران حج و زیارت استانهای سراسرکشور و همچنین مسئولین شرکت شمسا و نمایندگان شرکتهای مرکزی استانها  از ساعت 8 صبح تا ساعت 19 روز سه شنبه 13 مرداد ماه در استان قم برگزار شد.

در این همایش ابتدا حجت الاسلام و المسلمین  قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا بیانات مبسوطی را ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در این مراسم گفت : زیارت باید توجه زائر را به سمت خدا سوق دهد این سفر باید زمینه قرب به درگاه حق شود . زیارت می بایست منجر به آشنایی با ائمه(ع) و الگو گیری برای زندگی اسلامی و تغییر رفتار در زائرین ایجاد نماید.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر ، مدیران و کارکنان سازمان حج و زیارت و شمسا را به ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به زائرین حسینی(ع) و خدمات رسانی و سرویس دهی شایسته و در خور شان زوار عتبات توصیه کرد.

نماینده ولی فقیه با بیان رویکردها و اهداف سازمان حج و زیارت  و بعثه مقام معظم رهبری در راستای تکریم زائران و ارتقاء کیفیت خدمت رسانی و همچنین کاهش هزینه های مربوطه از مسئولین زیربط خواست تمام هم و غم و  تلاش و توان خود را صرف رفع مشکلات و موانع پیشرو زائران کرده و در این مسیر از هیچ کوشش و تلاشی دریغ ننمایند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اعلام آمادگی و شروع به کار استانها در خصوص برگزاری مراسم اربعین خواستار خدمت رسانی شایسته به زائرین اربعین حسینی(ع) شد.

در ادامه این مراسم مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت خدمت رسانی بهینه به زائران بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه از مهمترین اهداف و رسالت های سازمان حج و زیارت و مجموعه های خدمتگزار زائران برشمرد و با تاکید بر تمرکز امر زیارت در سازمان حج و زیارت و رعایت این موضوع، مشارکت کارگزاران و دست اندرکاران حوزه حج و زیارت را برای ارائه راهکارهای اجرایی مطلوب تر جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به زائرین عتبات عالیات را خواستار شد.



امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.