پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از فردا

آغاز پیش ثبت نام سفرهای عتبات عالیات از فردا

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان سفرزیارتی عتبات عالیات که مایلند از 24 شهریور  لغایت 30 آبان ماه سالجاری به این سفر زیارتی اعزام شوند، می توانند از ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه) با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir  برای پیش ثبت نام اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، در متن اطلاعیه این سازمان آمده است: ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و با عنایت به برنامه ریزی انجام شده جهت ثبت نام گروههای اعزامی عتبات عالیات (از تاریخ  24 شهریور ماه لغایت 30 آبان سالجاری) به اطلاع می رساند: متقاضیان تشرف به سفر عتبات عالیات در زمان یاد شده می توانند از ساعت 9 صبح فردا (دوشنبه) 19 مرداد لغایت ساعت 16 روز یکشنبه 25 مرداد ماه 94 با مراجعه به سامانه  www.atabat.haj.ir  برای اعزام به این سفر زیارتی پیش ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نمایند.

لازم بذکر است قرعه کشی از متقاضیانی که پیش ثبت نام کرده اند، روز دوشنبه 26 مرداد ماه 94 انجام خواهد گرفت و نتیجه قرعه کشی روز سه شنبه 27 مردادماه بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار می گیرد که متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام قطعی در کاروانها مطلع گردند.

تأکید می گردد اطلاعات افرادی که در دوره های قبل حائز اولویت تشرف شناخته شده و به هر دلیل در گروهها ثبت نام  نکرده اند، از سامانه پیش ثبت نام حذف گردیده است. لذا درصورتیکه این عزیزان مایل به تشرف در اعزام های این دوره هستند، لازم است مجدداً نسبت به طی مراحل پیش ثبت نام اقدام فرمایند.

شایان ذکر است افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند، در صورتیکه تعدادی از آنها از اعزام منصرف شده و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه آنها کمتر از 25 نفر شود، گروه ایشان حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.