پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بررسی وضعیت امنیتی سوریه برای آغاز اعزام‌ زائران

بررسی وضعیت امنیتی سوریه برای آغاز اعزام‌ زائران

رئیس سازمان حج و زیارت به منظور بررسی میدانی وضعیت امنیتی سوریه برای اعزام زائران امروز (یکشنبه) به این کشور سفر می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به احتمال از سرگیری اعزام زائران به سوریه اظهار داشت: با توجه به تقاضای زیاد علاقمندان به سفر زیارتی به سوریه و درخواست‌های آنان به سازمان حج و زیارت مبنی بر اینکه آیا امکان اعزام به سوریه وجود دارد، بررسی اوضاع امنیتی سوریه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس هیئتی برای بررسی وضعیت امکانات و همچنین وضعیت امنیتی سوریه امروز به این کشور سفر می‌کنند.

اوحدی به اجلاس بزرگ فرهنگی مبارزه با تروریسم که با حضور جنتی وزیر ارشاد در سوریه تشکیل شد اشاره و تاکید کرد: وزیر ارشاد در جریان این اجلاس مذاکراتی با مقامات سوری در خصوص وضعیت اعزام به منظور سفر زیارتی داشتند.

رئیس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: از این رو سازمان حج و زیارت با حضور در سوریه و بشکل میدانی میدانی وضعیت اعزام را بررسی خواهد کرد تا در صورت حصول اطمینان با طی فرآیند قانونی و مشورت با شورای امنیت از سر گیری اعزام ها صورت پذیرد.

 

اوحدی در خصوص زمان از سر گیری اعزام به سوریه گفت: با توجه به در پیش رو بودن حج تمتع قطعا اعزام‌ها قبل از ایام حج انجام نمی‌شود و  در صورت تصمیم گیری برای اعزام به سوریه تاریخ اعزام‌ها به بعد از حج تمتع موکول خواهد شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.