پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد ؛

اولین گروه از خادمان حجاج عازم مدینه منوره شدند

اولین گروه از خادمان حجاج  عازم مدینه منوره شدند
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اولین گروه زائران حج تمتع ، اول شهریور ماه از ایستگاه فرودگاه حضرت امام (ره) و فرودگاه های ساری و مشهد به مدینه منوره انجام خواهد شد؛گفت: امسال برای نخستین بار زائران حج تمتع  22 استان کشور  می توانند به طور مستقیم به مدینه اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی با اشاره به آخرین وضعیت حج تمتع اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته روز جمعه، 23 مرداد ماه اولین پرواز عوامل خدمت‌گزار حجاج ایرانی به مدینه انجام می‌شود تا پذیرای اولین گروه زائران باشند و به همین ترتیب پرواز زولین گروه از زائران اول نیز اول شهریور ماه از فرودگاه حضرت امام (ره) و ایستگاه ساری و مشهد به مدینه منوره انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین امسال برای نخستین بار زائران حج تمتع  22 استان کشور  می توانند به طور مستقیم به مدینه اعزام خواهند شد.

اوحدی با بیان اینکه فرآیند ویزا براساس هماهنگی صورت گرفته با کشور عربستان در کنسولگری های عربستان در تهران و مشهد مسیر طبیعی خود را ادامه می‌دهد ،افزود: در سال جاری دولت عربستان یک برنامه نرم‌افزاری جدیدی برای صدور ویزا گذاشته‌ بودند تا همه خدماتی که در عربستان به زائران حج تمتع ارائه می‌شود، از جمله حمل و نقل، تغذیه، بلیط هواپیما، در قالب بارکد در پاسپورت زائران قرار گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه با تاکید بر شرکت زائران در جلسات آموزشی و کسب آمادگی کامل برای اعزام به سفر زیارتی حج  تصریح کرد: پرواز رفت از اول شهریور ماه آغاز و تا 26 شهریور ادامه خواهد داشت و پرواز برگشت از 6 مهر ماه تا 27 مهر ادامه دارد.

وی در خصوص تعداد زائران ایرانی  اعزامی به حج تمتع امسال افزود: در سال جاری همانند سال‌های گذشته 64 هزار نفر در قالب 455 کاروان از 19 ایستگاه پروازی به حج تمتع مشرف می شوند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.