پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

هفته حج آغاز شد

هفته حج آغاز شد
هفته حج از امروز 25 مرداد ماه برابر با اول ذيقعده آغاز شد، در اين هفته برنامه‌هاي فرهنگي مختلفي در سراسر كشور برگزار خواهد شد، نمايشگاه عكس و پوستر در هر استان مهم‌ترين اين برنامه‌ها را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، «حج؛ معنويت، بصيرت و همدلي اسلامي» به عنوان شعار حج سال‌جاري انتخاب شده است و از اين رو در هفته حج با محوريت شعار حج، برنامه‌ها و موضوعات مختلفي با همين محوريت در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

در هفته حج كه از امروز 25 مرداد ماه (اول ذيقعده) آغاز شده است، نمايشگاه عكس و پوستر در سراسر كشور با همكاري دفا‌تر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري و مديريت حج وزيارت در هر استان برگزار مي‌شود.

اين گزارش حاكي است،‌ هر ساله يكم تا هفتم ذي‌القعده به عنوان هفته حج نامگذاري مي‌شود. در اين هفته زائران بيت الله الحرام ضمن آمادگي نهايي براي اعزام به حج تمتع، آخرين اخبار و اطلاعات مربوط به اين سفر نوراني را دريافت مي‌كنند.

براي روزهاي هفته حج طي هماهنگي‌هاي صورت گرفته توليدات متنوعي در برنامه‌هايي همچون روضه رضوان، گفت و گوهاي خبري ، پخش زنده راديو ايران و برنامه هاي ويژه شبكه خبر با حضور كار‌شناسان و صاحب نظران حوزه حج وز يارت در نظر گرفته شده است.

در اين هفته همچنين پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه‌، نمايندگاني از سوي بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت به تشريح برنامه‌هاي فرهنگي و اجرايي حج سال 94 خواهند پرداخت.

همچنين جلسات تكميلي و متمركز زائران به صورت مشترك در هر استان در هفته حج با حضور باشكوه زائران برگزار خواهد شد.

شايان ذكر است،‌در سال جاري 64 هزار ايراني از سراسر كشور از اول تا 26 شهريور ماه به سرزمين وحي اعزام مي‌شوند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.