پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

صدور ویزا تمام زائران مدینه قبل تا امروز/استقرار نیروهای خدماتی برای برپایی ستاد مدینه

صدور ویزا تمام زائران مدینه قبل تا امروز/استقرار نیروهای خدماتی برای برپایی ستاد مدینه
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه نیروهای خدماتی حج تمتع برای راه‌اندازی ستاد مدینه در عربستان مستقر شده‌اند، گفت: تا امروز روادید تمام زائران مدینه قبل را می‌گیریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی، با اشاره به آغاز اعزام نیروهای خدماتی به عربستان گفت: اولین گروه نیروهای خدماتی هم‌اکنون در عربستان مستقر شده‌اند و این گروه با عنوان گروه پیش‌پرواز ستاد مدینه به مدینه سفر کرده‌اند.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: وظیفه این افراد راه‌اندازی ستاد مدینه منوره است و بقیه افراد ستادی فردا (دوشنبه) به این سرزمین سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: این گروه هتل‌ها، مرکز پزشکی، آشپزخانه و امکانات لازم برای پذیرش زائران را فراهم می‌کنند و زائران بیت‌الله الحرام از اول شهریور ماه از سه ایستگاه هوایی فرودگاه امام، ساری و مشهد به عربستان اعزام می‌شوند.

اوحدی تصریح کرد: هم‌اکنون در روند صدور ویزا هیچ مشکلی پیش‌ نیامده است و تا امروز تمام روادید زائران مدینه قبل را می‌گیریم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به احتمال از سرگیری سفر زیارتی به سوریه گفت: اگر این سفر از سر گرفته شود فقط از راه هوایی انجام خواهد شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.