پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ارسال 30 تن دارو و تجهیزات پزشکی به سرزمین وحی

ارسال 30 تن دارو و تجهیزات پزشکی به سرزمین وحی

رئيس مركز پزشكی حج و زيارت هلال احمر از ارسال 30 تن دارو به سرزمین وحی از امروز خبر داد و گفت: تمامی مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده است،به طوری که می‌توان گفت براساس این برنامه ریزی ها 400 قلم دارو به سرزمین وحی ارسال می‌شود که این مقدار شامل دارو و تجهیزات پزشکی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، سید علی مرعشی، درباره آخرین اقدامات انجام شده برای حج تمتع امسال اظهار کرد: 30 تن دارو و تجهیزات پزشکی از امروز به عربستان ارسال خواهد شد. البته این اقدام از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ترکیه و بعد به عربستان صورت می‌گیرد که دلیل آن نبود پرواز مستقیم از ایران به عربستان در حال حاضر است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که ماه گذشته 90 تن دارو برای تحت پوشش قرار دادن زائران به عربستان ارسال شد که به دلیل نبود هماهنگی به کشور بازگردانده شد، افزود: داروها پس از بازگشت بلافاصله از نظر کیفیت مورد ارزیابی قرار گرفت.

 رئيس مركز پزشكی حج و زيارت هلال احمر با اشاره به این مطلب که داروها دوباره بسته‌بندی  شد، تصریح کرد:  تمامی مکاتبات لازم در این زمینه انجام شده است و قرار است داروها از امروز مجددا به عربستان ارسال شود، براین اساس 400 قلم دارو به سرزمین وحی ارسال می‌شود که این مقدار شامل دارو و تجهیزات پزشکی است.

مرعشی در خاتمه با اشاره به این مطلب که در حال حاضر دارو به میزان کافی در انبارهای تدارکات پزشکی هلال احمر با شرایط مناسب در عربستان موجود است، گفت: خوشبختانه داروهای موجود می‌تواند به طور کامل حج تمتع امسال را تحت پوشش قرار دهد.

 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.