پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون سازمان حج و زیارت خبر داد ؛

روند صدور ویزاهای حج تمتع به خوبی در حال اجراست/ اعزام عوامل اجرایی به عربستان تا 31 مرداد

روند صدور ویزاهای حج تمتع به خوبی در حال اجراست/ اعزام عوامل اجرایی به عربستان تا 31 مرداد

معاون سازمان حج و زیارت از صدور بیش از 20 هزار ویزا برای زائران حج تمتع خبر داد و گفت: روند صدور ویزاهای برای این سفر معنوی به خوبی در حال اجراست و تمامی نیروهای خدمات‌رسان تا 31 مرداد به عربستان اعزام می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ «حمید محمدی» درباره وضعیت صدور ویزا برای حجاج تمتع اظهار کرد: روند صدور روادید زائران طبق برنامه‌های پیش بینی‌ شده در حال انجام است، به طوری که می‌توان گفت طی چند روز گذشته نخستین تیم 15 نفره متشکل از نیروهای خدمات رسان به عربستان اعزام شدند و مابقی نیروهای ستادی، خدماتی و پزشکان  طی روزهای 30،28و 31 مرداد اعزام خواهند شد.


وی در ادامه با بیان این مطلب که تاکنون بیش از 20 هزار ویزا برای زائران سرزمین وحی صادر شده است، افزود: خوشبختانه روند صدور ویزا به خوبی در حال اجراست و تاکنون با مشکل مواجه نشده‌ایم.

معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به این مطلب که نخستین زائران از ایستگاه‌های پروازی تهران، مشهد و ساری به مدینه اعزام خواهند شد، گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات اعزام زائران به عربستان از 19 ایستگاه پروازی از  اول شهریور ماه در قالب 455 کاروان صورت خواهد گرفت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.