پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار مدیر حج و زیارت بوشهر و کارگزاران با استاندار

دیدار مدیر حج و زیارت بوشهر و کارگزاران با استاندار

به مناسبت هفته حج مدیر حج وزیارت استان بوشهر به همراه کارگزاران و مدیران کاروانها و مجموعه با دکتر سالاری استاندار بوشهر دیدار نمودند. در این دیدار ابتدا آقای رنجبر مدیر حج و زیارت گزارشی از عملکرد حج و زیارت استان ، فعالیت دفاتر زیارتی و همچنین مسائل و مشکلات ارائه نمود . وی گفت در حدود 23 دفتر زیارتی در استان کار خدمت رسانی به زائرین عمره ، عتبات و مشهد مقدس را انجام می دهند . وی همچنین گفت امسال 794 زائر و عوامل در قالب 6 کاروان در روزهای 20 و 21 و 22 شهریور به حج اعزام میشوند . وی به اعزام های غیر قانونی از سوی افرادی که فاقد مجوز میباشند اشاره و درخواست نمود که زمینه ای فراهم شود که نیروی انتظامی از کار آنها ممانعت بعمل آورد و سپس خواستار تشکیل ستاد اربعین در استان گردید .

رنجبر درخواست کرد زمینه ای ایجاد شود تا کارمندان ادارات بتوانند تسهیلات کم بهره برای سفرهای زیارتی دریافت نمایند و همچنین اداره حج و زیارت آمادگی تخصیص سهمیه برای کارمندان ادارات را دارد . وی سپس خواستار رفع مشکلات فرودگاهی و بار زائرین و همچین خواستار همکاری دستگاههای ذیربط در جهت بر طرف شدن مشکلات گردید . 

دکتر سالاری استاندار بوشهر گفت : در آینده نزدیک فرودگاه بوشهر به خارج از شهر منتقل ولی اکنون فرودگاه فاقد زمین برای توسعه میباشد . وی افزود: خدمتگزاری کارگزاران به زائرین باید در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد . استاندار بوشهر در مورد تسهیلات به کارمندان پیشنهاد نمود که با یکی از ادارات در این خصوص هماهنگی تا در صورت موفقیت به دیگر ادارات نیز پیشنهاد داده شود . سپس تنی چند از کارگزاران در خصوص مسائل و مشکلات پیشنهاداتی ارائه نمودند . جلسه با ذکر صلوات به پایان رسید .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.