پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم تشییع پیکر پاک شهید حجت الاسلام قدوسی در کرج برگزار شد

مراسم تشییع پیکر پاک شهید حجت الاسلام قدوسی در کرج برگزار شد

مراسم تشییع پیکر پاک شهید حجت الاسلام حسین قدوسی فرزند حاج محمدباقر قدوسی امام جمعه موقت کرج در ميان جمع مردمرشهید پرور و مسئولان و شهروندان انجام شد.

 به گزارش حج نیوز از البرز،صبح امروز چهارشنبه 91/12/16 با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار استان البرز، مدیریت ، پرسنل و کارگزاران حج وزیارت ،مسئولان استان و جمع کثیری از روحانیون کرج، پیکر مطهر شهید روحانی حجتالاسلام حاج حسین قدوسی فرزند حاج محمدباقر قدوسی امام جمعه موقت کرج از مشکین دشت کرج تشییع و به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام حسین قدوسی فرزند حجت الاسلام محمدباقر قدوسی امام جمعه موقت شهرستان کرج و محمدشهر که به عنوان روحانی کاروان به کربلا مشرف شده بود، در اثر عملیات انتحاری ایادی استکبار به هنگام نماز جماعت ظهر در کربلا به فیض شهادت نائل شد.
بر اساس گزارشات واصله یکی از آرزوهای ایشان شهادت در مسیر عاشورا و در کربلای معلی بود که در تاریخ 91/12/14 طی یک عملیات انتحاری در بین الحرمین کربلای معلی به آرزوی خود رسید.
در اين خصوص امروز طي مراسمي پيكر پاك اين شهيد عاليقدر در ميان خيل كثيري ازشهروندان كرجي از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه  91/12/16از مقابل بانک ملی مشکین دشت تشييع و به خاک سپرده شد.

سید مرتضی حسینی مدیر حج و زیارت استان البرز نيز ضمن عرض تبریک و تسلیت اين عروج ملكوتي به حجت السلام و المسلمین قدوسی و خانواده ایشان، آرزوی علو درجات برای این شهید روحانی و صبر و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

امین
امین شنبه, 19 اسفند,1391 02:17
خوش به حالش
کاش می شد ماهم...کاش
محسن کمیلی
محسن کمیلی شنبه, 19 اسفند,1391 22:21
حسین جان شهادتت مبارک


لیاقت میخواهد :

کربلا

بین الحرمین

نماز جماعت و

شهادت