پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نتایج قرعه کشی عتبات عالیات اعلام شد

نتایج قرعه کشی عتبات عالیات اعلام شد

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان سفر عتبات که از 19 لغایت 25 مرداد ماه برای پیش ثبت نام عتبات اقدام کرده اند، از امروز می توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir از نتایج قرعه کشی این پیش ثبت نام ها مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت ، متقاضیان اعزام به عتبات عالیات برای سفرهای 24 شهریور لغایت 30 آبان 94 که در سامانه عتبات سازمان حج و زیارت پیش ثبت نام کرده اند، از امروز می توانند با مراجعه به سامانه www.atabat.haj.ir از نتایج قرعه کشی و زمان قطعی نمودن ثبت نام خود در کاروان ها مطلع شوند.

بر اساس این اعلام دارندگان اولویت های 1 و 2 از ساعت 9 صبح فردا(چهارشنبه) ، دارندگان اولویت های 3 و 4 از ساعت 10 صبح فردا، دارندگان اولویت های 5 و 6 از ساعت 11 فردا و همچنین دارندگان اولویت 7 از ساعت 14 بعد از ظهر فردا چهارشنبه 28 مرداد ماه می توانند با مراجعه به سامانه عتبات، نسبت به قطعی نمودن ثبت نام خود در کاروان های عتبات اقدام کنند.

لازم به توضیح است، دارندگان اولویت 8 (ذخیره) روز یکشنبه اول شهریور ماه 94 می توانند با مراجعه به سامانه پیش ثبت نام عتبات از آخرین وضعیت پذیرش خود مطلع شوند.

گفتنی است مناسبت های روز عرفه، عید قربان، تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) در این دوره از اعزام های عتبات واقع شده است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.