پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار کارگزاران حج سالجاری استان قزوین با نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان

دیدار کارگزاران حج سالجاری استان قزوین با نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان
به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان قزوین، مدیریت، کارکنان، مدیران حج سالجاری، مجموعه و جمعی از کارگزاران، به مناسبت هفته حج با آیت الله اسلامی نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان در مورخ 94/5/27 در دفتر ایشان، دیدار و گفتگو کردند.



در این دیدار ابتدا کلانتری ضمن معرفی کارگزاران و کارکنان حج، گزارشی از آمار حج سالجاری و نقاط ضعف و قوت همایش یکروزه اخیر که در مسجدالنبی برای زائرین برگزار شد، گفت:  پروازهای زائرین کشور از اول شهریور و پروازهای استان از 8 شهریور به مدینه منوره انجام خواهد شد.



وی حج امسال را حجی حساس خواند و افزود: حج امسال همت مضاعف و تدبیر بیشتری می طلبد تا با آسودگی و اطمینان، زائرین اعمال و مناسک خود را انجام دهند.



در ادامه آیت الله اسلامی نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان بیان داشت: هر که در حج و عمره دست اندازی و خلل ایجاد کند عمرش کم و هر کس به آن اهتمام ورزد عمرش زیاد و بابرکت می شود.



ایشان حج را کارخانه محو گناهان دانسته و گفتند:کسی که حج انجام می دهد به خاطر سختی ها و مشکلات ناشی از سفر که تحمل می کند خداوند بشارت بخشش گناهانش را می دهد.



نماینده مجلس خبرگان و امام جمعه تاکستان مهمترین شرط خدمت به زائرین صبر و حوصله دانسته و خطاب به مدیران حج بیان داشت: در این سفرها خصوصاً در حج سالجاری نباید بهانه ای به سعودیها بدهید و باید سعی نمائید با صبر و سعه صدر با مسائل برخورد کنید تا زائران حج آرامی را انجام دهند.



امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.