پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار کارگزاران حج و زیارت با استاندار چهارمحال و بختیاری

دیدار کارگزاران حج و زیارت با استاندار چهارمحال و بختیاری
کارگزاران حج و زیارت استان به مناسبت هفته حج در روز سه شنبه 27/5/94 با آقای سلیمانی استاندار چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان چهارمحال و بختیاری مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیر حج و زیارت استان به همراه پرسنل و جمعی از کارگزاران حج و زیارت در این دیدار حضور داشتند 

در این دیدار حاج آقای اسماعیلی گزارشی از عملکرد حوزه خود را بیان نمود و تقاضای اختصاص زمین برای احداث مکانی جهت آموزش و بدرقه و استقبال زائرین و همچنین انجام پروازها از فرودگاه شهرکرد را خواستار شد.

در ادامه آقای آقابزرگی مدیر حج و زیارت استان گزارشی از عملکرد حج و زیارت استان را در سال گذشته بیان نمود و تدابیر و برنامه های سازمان حج و زیارت در شرایط کنونی را ذکر کردند و در خصوص اختصاص زمین جهت آموزش زائرین و انجام پرواز ها از فرودگاه شهرکرد توضیحاتی را ارائه نمود.

آقای سلیمانی در ادامه ضمن تبریک دهه کرامت و هفته حج ، وضعیت کنونی عربستان را تشریح نمودند . وی دقت ، هوشیاری و متانت بیشتری در حج تمتع سالجاری را خواستار شد و در خصوص برخی از ویژگی های حج اعم از وحدت بین مسلمین ، برائت از مشرکین و ... مطالبی بیان و مجموعه کارگزاران حج را از بهترین مجموعه ها دانست و از زحمت مسئول نمایندگی بعثه و مدیریت حج و زیارت که فردی مدیر ، مدبر ، هوشیار و آشنا به امور حج و از خانواده شهداء و ایثارگران می باشد تقدیر و تشکر نمودند.



روابط عمومی حج وزیارت استان چهارمحال و بختیاری

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.