پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

شیراز -مدیران و عوامل حج تمتع استان فارس با شهیدان میثاق بستند

به گزارش روابط عمومی حج وزیارت فارس در آستانه هفته حج و دهه کرامت روز سه شنبه مورخ 94/5/27 مراسم میثاق با شهدا در محل گلزار شهداء گمنام دارالرحمه شیراز شروع شد .

در این مراسم که با حضور زینلی مدیر حج وزیارت ،دکتر شریفانی نماینده محترم مقام معظم رهبری در بعثه ، سردار مهدیار رئیس محترم ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس و تمامی مدیران و معاونین و عوامل مجموعه با تفاق خانواده های معزز شهدای کاروانهای حج تمتع سالجاری استان فارس با تجمع در گلزار شهدای گمنام دارلرحمه شیراز با شهیدان میثاق بستند .

علیرضا زینلی مدیریت حج وزیارت استان فارس در این مراسم ضمن عرض سلام و درود به ارواح طیبه پاک شهدا و سلام و درود بی کران به پیشگاه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) به تمامی مدعوین خیر مقدم گفته و بیان داشت شهدا افتخار ملت ایران و مظهر تجلی و ظهور صفات عالی و متعالی هستند ایشان در ادامه افزود شهدا تنها بعنوان یک رزمنده در جبهه های جنگ نیستند بلکه اینان الگوی ما در لحظه لحظه زندگیمان و همچنین بهترین الگو جهت ارائه خدمت هستند و این عزیزان را بعنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس دانسته و اعلام کردند اینان الگوی خوب زیستن بوده و باید در همه جا به یاد آنان باشیم و در سرزمین وحی خصوصا در انجام اعمال طواف آنها را از ذهن خود خارج ننماییم و هر لحظه به یاد شهیدان والا مقام باشیم و همیشه در سختی ها و مشکلات با آنها متوسل که یقینا مشکلات رفع خواهد شد .

زینلی در ادامه عنوان نمود: در حج امسال که با حضور بیش از  یکصد و سی کارگزار انجام می گیرد هر کدام از عوامل در حج با یاد و نام یک شهید همراه شوند.

مدیر حج وزیارت استان فارس همچنین بیان داشت : بیش از 90% ویزای حجاج صادر شده و مابقی نیز در حال انجام است و تا پایان هفته صادر خواهد شد.

در ادامه دکتر شریفانی نماینده مقام معظم رهبری در جنوب کشور نیز یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و صحبتهایی ایراد نمودند .

سردار مهدیار از عزیزان جانبار هشت سال دفاع مقدس نیز با سخنان زیبای خویش یاد و خاطره شهیدان والا مقام را گرامی داشته بیان داشت: زمانی که راه کربلا بسته بود و آرزوی رفتن به کربلا داشتیم و با ساختن گنبد و بارگاه حضرت اباعبدالله "ع" به این آرزو رسیدیم و اکنون در اندیشه ساختن و بارگاه بقیع هستیم.

در ادامه رئیس ستاد بازسازی عتبات از زائرین خواستند شهدا را از یاد و خاطره خود پاک ننمایند و در سرزمین وحی آنها را زیاد یاد نمایند .

در پایان مراسم با قرائت میثاق نامه تمامی حاضرین با ذکر صلوات ضمن تائید آن بر سر قبور مطهر شهدا رفته با شکل بسیار زیبایی قبور را گلباران نمودند

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.