پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز ثبت نام قطعی اعزام به عتبات

آغاز ثبت نام قطعی اعزام به عتبات
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از احتمال افزایش سهمیه اعزام به عتبات عالیات در دوره جدید اعزام ها خبرداد و گفت: متقاضیان می توانند از صبح امروز (۲۸ مردادماه) جهت ثبت نام به سایت مربوطه مراجعه کنند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، محسن نظافتی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه اعزام های دوره جدید از تاریخ  24 شهریور ماه لغایت 30 آبان سال جاری خواهد بود،گفت: در این ایام تقاضاهای زیادی از سوی استانهای مختلف و تهران بدستمان رسیده است از این رو به دنبال افزایش سهمیه برای اعزام در این ایام هستیم .

نظافتی تصریح کرد: متقاضیان می توانند از صبح امروز (28 مردادماه) جهت ثبت نام بر اساس اولویت قرعه کشی صورت گرفته به سایت  www.atabat.haj.ir مراجعه کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به مطلب بالا، افزود: اولویت های ( 1 و 2 ) از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه ، اولویتهای (3 و 4) از ساعت 10 صبح ،اولویت (5 و 6) از ساعت 11 صبح، اولویت (7) از ساعت 14 بعدازظهر و اولویت 8 (ذخیره) از ساعت 10:30 روز یکشنبه یکم شهریورماه می توانند جهت ثبت نام به سایت نام برده مراجعه کنند.

وی بابیان اینکه همیشه در شهریورماه با افزایش تقاضا روبرو می شویم، خاطرنشان کرد: اعزام ها در این ایام به صورت هوایی و زمینی خواهد بود.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.