پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

زائرین حج تمتع استان فارس در محفل انس با قرآن و میثاق با حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)

زائرین حج تمتع استان فارس در محفل انس با قرآن و میثاق با حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس در روز جمعه مورخ 94/5/30 زائرین شیراز با حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)میثاق بستند.

علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس ضمن عرض خیر مقدم به  تمامی مدعوین خصوصا" آیت الله دستغیب تولیت محترم و نماینده مقام معظم رهبری در آستان مقدس احمدی و محمدی و زائرین بیت الله الحرام جلسه را شروع و ضمن ارائه آمار کلی اعزامها ،تاریخ اعزامها و آخرین تذکرات مهم به زائرین به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام گفت: قدر و منزلت خود را بدانید و بدانید که از شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت (ع)به سوی حرم نبوی سفر خواهید کرد و از شماها که عازم سرزمین وحی می باشید انتظار میرود در این سفر معنوی با استفاده از وقت و فرصتهای پیش آمده حداکثر بهره وافی و کافی را ببرید .وی همچنین از زائرین خواست که دعا گوی تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری خصوصا" مقام عظمای ولایت باشند.

آیت الله دستغیب تولیت و نماینده محترم مقام معظم رهبری در آستان مقدس احمدی و محمدی ضمن تبریک دهه کرامت  با سخنان زیبا و ارزشمند خویش  زائرین بیت اله الحرام را رهنمود فرمودند.

دکتر شریفانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در جنوب کشور در این مراسم نیز صحبتهایی در مورد اهمیت زیارت به زائرین ایراد نمودند.

و در آخر مراسم ضمن قرائت میثاق نامه و تایید آن ، همه زائرین صحن را ترک و به سوی مصلی جهت شرکت در نماز دشمن شکن جمعه حرکت کردند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.