پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آغاز اعزام زائران تمتع/صدور بیش از ۹۰درصد ویزای حجاج

آغاز اعزام زائران تمتع/صدور بیش از ۹۰درصد ویزای حجاج
رئیس سازمان حج و زیارت از آغاز اعزام ۶۴ هزار زائر ایرانی خبر داد و گفت: ویزای بیش از ۹۰ درصد زائران صادر شده است .


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس سعید اوحدی صبح امروز درمراسم بدرقه نخستین گروه حجاج حج تمتع سال ۹۴ افزود: زائران نباید تنفس در فضای معنوی حج را با حضور در بازارها از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه در عملیات حج امسال ۸۰ هتل در خدمت ۶۴ هزار زائر ایرانی است،گفت: هواپیمایی ماهان نیز چند فقره هواپیمای جدید خریداری کرده که برای اولین بار در خدمت زائران حج قرار گرفته است.

رئیس سازمان حج و زیارت از صدور ۹۰ درصد ویزاهای زائران خبر داد و گفت: با همکاری سفارت عربستان در ایران بیش از ۹۰ درصد ویزای زائران ایرانی تا به امروز صادر شده است.

اوحدی با اشاره به اینکه تنها مناسبتی که مقام معظم رهبری دو دیدار با دست اندرکاران آن برگزار می‌کند فقط موضوع حج است، افزود:مقام معظم رهبری فرمودند خدمت به حجاج و هر تلاشی که برای برگزاری حج مطلوب انجام  شود از زیباترین مسئولیت‌ها است. در حج خصوصیاتی وجود دارد که در هیچ عمل دیگری در اسلام وجود ندارد و اینکه انسان به این عمل نائل آید مقام بالایی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد ۱۵ سال است که در نوبت حج قرار دارند، گفت: اینکه توفیق نصیب زائران امروز شد که به این سفر معنوی مشرف شوند موهبت بسیار بزرگی است و زائران امروز باید قدر این موهبت را بدانند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.