پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعلام زمان پیش ثبت نام از متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین

اعلام زمان پیش ثبت نام از متقاضیان حضور در مراسم پیاده روی اربعین

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: متقاضیان پیش ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) از 15 شهریور ماه می توانند در سامانه سماح این سازمان ثبت نام کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است:

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)

به اطلاع مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی می رساند با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای حضور گسترده علاقمندان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی و با هدف تخمین تعداد متقاضیان حضور در این مراسم باشکوه، پیش ثبت نام اعزام های اربعین حسینی(ع) بصورت غیر کاروانی از روز یکشنبه مورخ 15 شهریور ماه 1394 در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز خواهد شد که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً در اطلاعیه های بعدی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

از آنجایی که کلیه متقاضیان پیاده روی اربعین می بایست گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 94 را در اختیار داشته باشند لازم است متقاضیان در مدت باقیمانده نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام نمایند.

یاد آور می شود در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت بخشی به اخبار و اطلاعیه های مربوط به مراسم پیاده روی اربعین اختصاص یافته که مشتاقان این سفرمعنوی می توانند با مراجعه به این بخش از سایت، از آخرین اخبار و دستورالعمل های موجود بهره مند گردند.





سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.