پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نخستین جلسه ستاد مدینه منوره با مدیرمجموعه ها برگزار شد

نخستین جلسه ستاد مدینه منوره با مدیرمجموعه ها برگزار شد

با گذشت یک هفته از عملیات اعزام زائران ایرانی به مدینه منوره امروز(جمعه) نخستین جلسه مسئولان ستاد مدینه منوره با مدیران هتل های این شهر مقدس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، در نخستین جلسه هماهنگی ستاد مدینه منوره با مدیران هتل های زائران ایرانی در مدینه که با حضور نصرالله فرهمند رئیس ستاد مدینه منوره در عملیات حج و مدیران مناطق دو گانه مدینه و دیگر مسئولان ستادی مدینه برگزار شده بود، آخرین هماهنگی ها و توصیه ها در خصوص ارائه خدمات به زائران ایرانی در حج امسال ارائه گردید.

ارائه توصیه هایی در خصوص پرواز زائران و بار همراه آنان، توصیه های امنیتی و اطلاع رسانی های بموقع مسائل به زائران ، توضیحاتی در حوزه امور مالی مجموعه ها ، مسائل اسکان حجاج در مدینه منوره، توزیع غذای زائران، توزیع فرم های نظرسنجی در هتلها و بهره گیری مناسب از امکانات در راستای صیانت از حقوق زائران، ایجاد تنوع در برنامه غذایی زائران، توضیح در خصوص درمانگاه ها و همچنین ایجاد مطب در برخی از هتل های زائران در مدینه از اهم موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

گفتنی است عملیات اعزام زائران ایرانی حج به سرزمین وحی از روز شنبه اول شهریور ماه آغاز شده و تاکنون بیش از 10 هزار ایرانی وارد مدینه منوره شده و در 12 هتل مدینه مستقر شده اند.

در عملیات حج امسال زائران ایرانی یک هفته از مدت زمان سفر خود را در مدینه منوره اقامت دارند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.