پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس ستاد مدینه منوره در حج خبر داد؛

اولین گروه از حجاج ایرانی فردا عازم مکه مکرمه می شوند

اولین گروه از حجاج ایرانی فردا عازم مکه مکرمه می شوند

رئیس ستاد مدینه منوره در حج امسال با بیان اینکه امروز جمعیت زائران ایرانی حاضر در مدینه منوره به بیش از 12 هزار و 500 نفر می رسد، اعلام کرد: نخستین گروه از حجاج ایرانی فردا پس از بستن احرام در مسجد شجره، عازم مکه مکرمه خواهند شد.

نصرالله فرهمند رئیس ستاد مدینه منوره در حج امسال پیش از ظهر امروز(شنبه) در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: امروز 10 کاروان زائران ایرانی در قالب 5 پرواز و با جمعیت 1413 نفر وارد مدینه منوره می شوند و جمعیت زائران ایرانی حاضر در مدینه منوره تا پایان امشب به 12 هزار و 523 نفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه زائران ایرانی در 26 هتل مدینه منوره اسکان داده شده اند، یادآور شد: خدمات رسانی به زائران ایرانی در مدینه مطلوب است و تاکنون مشکلی گزارش نشده است.

رئیس ستاد مدینه منوره در حج امسال با اشاره به اینکه اولین گروه از زائران ایرانی اول شهریور ماه وارد مدینه منوره شدند، بیان کرد: نخستین گروه از زائران ایرانی حج امسال با جمعیت 1525 نفر فردا(یکشنبه) پس از اقامت 8 روزه در مدینه منوره و زیارت بارگاه شریف نبوی(ص) و ائمه مظلوم بقیع(ع) در مسجد شجره محرم شده و عازم مکه مکرمه می شوند.

عملیات اعزام حجاج ایرانی بیت الله الحرام از اول شهریور ماه آغاز شده و تا 26 شهریور ماه ادامه دارد.

در حج امسال 64 هزار ایرانی در قالب 255 پرواز و 455 کاروان از 19 فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام می شوند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.