پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات برای کارگزاران زیارتیست.

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات برای کارگزاران زیارتیست.

مدیرحج و زیارت خراسان جنوبی، مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری درحج وزیارت استان و مسئول حراست حج و زیارت استان و چندی از روحانیون و کارگزارهای شهرستان قاین عصر سه شنبه مورخ 94/06/03 باخانواده شهدا و جانباز شهرستان قاین دیدار کردند.

در این دیدارها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

در این دیدار پدر و مادر شهیدان به بیان خاطراتی از سجایای اخلاقی و رشادت‌های فرزندان شهید خود پرداختند.

حجه الاسلام و المسلمین اوحدی نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج وزیارت استان در این دیدارها نیز از روحیه والای آزادگان کشور در دوران سخت اسارت تجلیل کرد و افزود: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را در برابر فرزندان امروز کشور گشوده است.

مدیرحج وزیارت خراسان جنوبی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات برای کارگزاران زیارتی است.

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.