پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش زائرین اهل سنت حج تمتع شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی برگزار گردید.

همایش زائرین اهل سنت حج تمتع شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی برگزار گردید.

همایش زائرین حج تمتع شهرستان درمیان ساعت 8:30 صبح روز پنج شنبه 94/06/05 درمحل مسجدجامع شهراسدیه با حضور امام جمعه اهل سنت و تشیع آن شهرستان ، مدیر حج وزیارت استان و نماینده بعثه مقام معظم رهبری در امور حج وزیارت استان و مسئولین شهرستان درمیان و روحانیون و کارگزاران زیارتی شهرستان برگزار گردید.

آقای نوفرستی مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی در خصوص اهمیت  این سفر ، موقعیت زائرین ایرانی در عربستان سعودی  و برنامه ريزي های صورت گرفته مسئولین برای بهره مندی هر چه بیشتر زوار ازاین سفر گفت: جمهوری اسلامی را از محدود کشورهایی است که برای حفظ کرامت زائرین خود بهترین خدمات را به آنها ارائه می دهد . وی سپس به خدمات ارائه شده به زائرین عزیز ازسوی سازمان حج و زیارت پرداخت و تفاوت حج امسال را با سالهای گذشته بیان کرد.

نوفرستی گفت:به کارگيري ظرفيت هاي معنوي سفر، حفظ کرامت زائران ايراني را از محورهايي دانست که زائران بايد به آن توجه کنند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین آقای اوحدی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان نيز زائران را بر رعايت اصول و موازين اخلاق اسلامي و احتراز از هر گونه بداخلاقي دعوت کرد و بیان داشت :حرکات و سکنات زائران در عربستان در معرض ديد است، بنابراين بايد جوهره اعمال و نيات را به گوهر اخلاص تزئين کرد.

و در پایان  مولوی سیدمحمد حسینی روحانی کاروان  به اجرای نمادین مناسک حج برای زائرین اقدام نمودند.

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.