پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

باحضور جمعی از مسئولین اجرائی استان خراسان جنوبی اولین شرکت خدمات زیارتی شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

باحضور جمعی از مسئولین اجرائی استان خراسان جنوبی اولین شرکت خدمات زیارتی شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

بمناسبت هفته دولت اولین دفتر خدمات زیارتی شهرستان زیرکوه با حضور امام جمعه شهرستان زهان، مدیرحج و زیارت استان خراسان جنوبی ، نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان، فرماندار محترم و جمعی از مسئولین شهرستان زیرکوه افتتاح شد.

مدیرحج و زیارت استان خراسان جنوبی در مراسم افتتاح این شرکت اظهارداشت: استان خراسان جنوبی در بین استانهای کشور از لحاظ داشتن زائر در رده سوم قرار دارد.

ابوالفضل نوفرستی خاطرنشان کرد: مردم استان علیرغم کمبود درآمدها و خشک سالی های پی در پی بیشترین سفرهای خود را به سفرهای زیارتی اختصاص می دهند که این نشان از عشق و علاقه مردم به اهل بیت است.

وی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت تلاش می کند تا بیشترین خدمات را به زائرین ارائه دهد گفت: جمهوری اسلامی ایران جزء محدود کشورهایی است که سه نوبت هتل در کشور عربستان در اختیاردارد و از لحاظ خدمات رفاهی نیز بهترین خدمات و سرویس دهی حمل و نقل به زائران ایرانی انجام می شود که این نشان دهنده عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

نوفرستی با اشاره به اینکه افتتاح دفاتر حج و یارت یعنی برافراشته شدن پرچم نمایندگی حج در شهرستانها،خاطرنشان کرد:این دفتر زیارتی سی و سومین دفتر زیارتی استان است که در شهرستان زیرکوه به بهره برداری می رسد و امیدواریم مظهر خلوص و صفا باشد و خدمات قابل قبولی به زائران ارائه دهد.

مدیرحج و زیارت استان با بیان اینکه از این پس سفرهای زیارتی باید از طریق این دفتر انجام گیرد، تصریح کرد:بیشترین عملیات های تروریستی در کشور عراق علیه کاروانهای آزاد انجام می گیرد وزائرینی‌که به صورت آزاد اعزام می شوند با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

درپایان وی از مردم خواست برای سفر های زیارتی با کاروانهای بدون مجوز اعزام نشوند زیرا سازمان‌حج و زیارت هیچ مسولیتی در قبال این زائرین ندارد.

محمد نجفی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.