پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج از ستاد مدینه منوره بازدید کردند

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج از ستاد مدینه منوره بازدید کردند

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت پیش از ظهر امروز از ستاد حج سال 94 بازدید بعمل آوردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و مهندی سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت بهمراه جمعی از مسئولین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز (دوشنبه) نهم شهریورماه 94 از بخش های مختلف ستاد عملیات حج در مدینه منوره شامل واحدهای حراست، بازرسی، پشتیبانی، امور مالی، مسکن، فرودگاه، رایانه، حمل و نقل و دفتر ریاست ستاد مدینه منوره بازدید بعمل آوردند.

بر اساس این گزارش نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت در بازدید از واحد حراست ستاد مدینه منوره رهنمودهایی در خصوص امنیت زائران و پیگیری و صیانت از حقوق زائران را گوشزد کردند.

در ادامه این بازدید مسئولان بعثه و سازمان حج و زیارت از واحد بازرسی ستاد مدینه بازدید بعمل آوردند و در خصوص تشکیل کمیته ای بمنظور بررسی مسائل زائران و تصمیم گیری در این خصوص دستوراتی صادر کردند.

رئیس سازمان حج و زیارت در این بازدید بیان کرد: با توجه به اینکه عملیات به صورت روان در حال انجام است مبادا در هتل ها از مسائل و خدماتی همچون رسیدگی به زائران مانند نظافت اتاقها و شارژ آنها غافل شوند و وظیفه بازرسی است که در این موارد پیگیری های لازم را انجام دهد و در خصوص صیانت از حقوق زائران محدودیتی برای شما وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر در بازدید از این واحد گفت: خوب است در حج آینده قراردادهای هریک از هتل ها در اختیار مدیران مجموعه ها قرار گیرد تا آنان نیز در خصوص اجرای تعهدات مالکان هتل ها رسیدگی و پیگیری لازم را در حین عملیات و خدمات رسانی به زائران داشته باشند همچنین تلاش شود تا همه مشکلات در جای خودش و در زمان خودش چاره اندیشی و رفع گردد.

رئیس سازمان حج و زیارت به طرح های جدیدی که در حج امسال وجود دارد و در حال اجرا است اشاره کرد و گفت: طرح ها برای ما مشخص است اما مراقب باشیم در مجموعه ها با برخی کج سلیقگی ها که از سر ناآگاهی رخ می دهد، کاستی در ارائه خدمات پیش نیاید.

مسئولان بعثه و سازمان در ادامه از واحد پشتیبانی ستاد مدینه بازدید بعمل آوردند و رهنمودهایی به همکاران این واحد ارائه کردند.

درادامه مسئولان از واحد رایانه ستاد عملیات حج بازدید بعمل آوردند.

سرپرست حجاج ایرانی در بازدید از واحد رایانه عملیات حج در مدینه از تلاش های همکاران معاونت امور حج و زیارت سازمان حج و حوزه انفورماتیک در بهره گیری و بکارگیری نرم افزار مسار الکترونیکی تقدیر بعمل آورد.

سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه از واحد فرودگاه ستاد مدینه بازدید بعمل آوردند و توصیه هایی به مسئولین و همکاران این واحد ارائه کردند.

در ادامه مسئولان بعثه و سازمان حج از واحد مسکن ستاد عملیات مدینه بازدید بعمل آوردند.

سرپرست حجاج ایرانی در این بازدید در خصوص طرح ها و برنامه ها برای اسکان زائران برای حج سال آینده و بهره گیری از ظرفیت ساختمان های جدید و تهیه بانک اطلاعاتی از امکانات مسکن مدینه و هتل هایی که در حال ساخت هستند ، رهنمودهایی ارائه کرد.

رییس سازمان حج و زیارت در این بازدید به دستاوردهای حوزه اسکان اشاره کرد و مسئولین مسکن ستاد مدینه نیز توضیحاتی در خصوص مسکن حجاج ارائه کردند.

در ادامه این بازدید مسئولین در محل دفتر نصرالله فرهمند رئیس ستاد مدینه منوره تشکیل جلسه داده و در خصوص مسائل زائران بحث و گفتگو کردند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.