پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

بازدید رئیس سازمان حج از ستاد رسانه ملی در مدینه منوره

بازدید رئیس سازمان حج از ستاد رسانه ملی در مدینه منوره

رئیس سازمان حج و زیارت پیش از ظهر امروز(جمعه) 13 شهریور ماه با حضور در هتل «امواج الفلاح» مدینه منوره طی نشستی صمیمی با مسئولین و اعضای ستاد رسانه ملی در حج امسال دیدار و در جریان مسائل آنان قرار گرفت و از تلاش های آنان در انعکاس اخبار حج سالجاری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به مدینه منوره، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان پیش از ظهر امروز(جمعه) 13 شهریورماه در سیزدهمین روز از آغاز عملیات اعزام زائران ایرانی به حج، با حضور در هتل «امواج الفلاح» مدینه با مسئولان و اعضای ستاد رسانه ملی در حج امسال دیدار و از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گرفت.

رئیس سازمان حج در این دیدار اقدامات و اطلاع رسانی های رسانه ملی را پیش از برگزاری عملیات حج و در حین عملیات شایسته و اثرگذار توصیف کرد و گفت: زحمات شما عزیزان در اطلاع رسانی شایسته به زائران و انعکاس اخبار حج قابل ستایش است و درد دیدار هایی که با زائران در موسم حج داشته ایم اظهار لطف زائران به خادمان شان نتیجه تصویر زیبایی که شما عزیزان در رسانه ملی از تلاش های خادمان حجاج به نمایش گذاشته اید.

اوحدی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران حج امسال اظهار داشت: معظم له در سخنانشان تلاش در جهت برگزاری حجی مطلوب را از زیباترین و با شکوه ترین مسئولیت ها توصیف کردند که شما عزیزان نیز با فعالیت های ارزنده تان در ضیافت عظیم حج نقش مهمی را در خدمات رسانی به ضیوف الرحمان ایفا می کنید.

رئیس سازمان حج در ادامه سخنانش با اشاره به آیه «انّ مع العسر یسری فانّ مع العسر یسری» بیان کرد: هر چند بدلیل برخی از محدودیت ها در امکانات ممکن است در طول موسم دچار سختی هایی نیز شوید ولی زیبایی و شیرینی خدمات رسانی به حجاج و میهمانان این ضیافت الهی و معنویت حاصل از آن نصیب شما خواهد شد ویقیناً در ثواب زیارت زائران شریک خواهید بود.

مهندس اوحدی در دیدار امروز با اعضای رسانه ملی که بعد از برگزاری نخستین مراسم معنوی دعای کمیل حج امسال برگزار شد، از تلاش فعالان رسانه ملی در [ij پوشش رسانه ای این مراسم باشکوه تقدیر کرد.

در ادامه این دیدار «رضا مصداقی»  سرپرست تیم اعزامی رسانه ملی به حج نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حج امسال در رسانه را ارائه کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با انعکاس اخبار حج گوشه ای از زحمات همکاران شما را به نمایش بگذاریم و همچنین در جهت اطلاع رسانی و انعکاس اخبار حج ابراهیمی تلاشی شایسته و ثمربخش داشته باشیم.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه این دیدار از فعالیت های بخش های مختلف رسانه ملی و تولیدات آنان بازدید بعمل آوردند.

حمید محمدی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی و امور بین الملل سازمان حج و زیارت مهندس اوحدی را در این دیدار همراهی کردند.


]
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.