پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از بیمارستان ایرانی مدینه بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از بیمارستان ایرانی مدینه بازدید کرد

سرپرست حجاج ایرانی بهمراه جمعی از مسئولین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مدینه منوره، حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بهمراه جمعی از مسئولین بعثه مقام معظم رهبری و ستاد حج در مدینه منوره با حضور دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر عصر شنبه 14 شهریورماه از بخش های مختلف بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره بازدید بعمل آورد.

بر اساس این گزارش مسئولین حج جمهوری اسلامی ایران در این بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ایرانی مدینه شامل درمانگاه، ایستگاه پرستاری، امداد و انتقال، داخلی، رادیولوژی، آزمایشگاه، قلب،مغز و اعصاب، ارتوپدی، زنان و زایمان و انبار داروی مرکز پزشکی و همچنین کلاس آموزشی سلامت کاروان که در این بیمارستان تشکیل می شود، بازدید بعمل آوردند.

سرپرست حجاج ایرانی در بازدید از بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره، از بیماران بستری شده در این بیمارستان نیز عیادت کرد و شفای آنان را مسئلت داشت.

سرپرست حجاج ایرانی ارائه خدمات پزشکی به زائران را مطلوب ارزیابی کرده و از تلاش های مجموعه پزشکی حج در ارائه خدمات به زائران خانه خدا تقدیر کرد.

دکتر طاهر درودی رئیس بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت در مدینه منوره نیز در این بازدید توضیحاتی در خصوص خدمات هر بخش به نماینده ولی فقیه ارائه کرد.

زائران ایرانی حج امسال طی برنامه ریزی های انجام شده حداقل یک هفته در مدینه منوره حضور دارند و تلاش برای حفظ سلامت و ارائه خدمات درمانی به آنان در فراهم آوردن شرایطی برای بهره مندی معنوی حداکثری آنان از فضای زیارت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارائه خدمات پزشکی و درمانی به زائران خانه خدا یکی از برجسته ترین ویژگی های حج جمهوری اسلامی است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.