پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ناگفته‌های پزشکی حج اعلام می‌شود

ناگفته‌های پزشکی حج اعلام می‌شود
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از جمع آوری تجربیات و ناگفته‌های حج خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، سید علی مرعشی با بیان اینکه تجربیات افراد پیشکسوت آسان، کم قیمت و به سادگی به دست نیامده است که به راحتی آنها را نادیده بگیریم، اظهار داشت: باید از اندیشه و خرد پیشکسوتان استفاده بهینه شود.

وی در ادامه با اشاره به عدم وجود ثبت اطلاعات ذیقیمت این دسته از افراد در سیستم‌ها، ابراز داشت: همه می‌دانیم تجربه این افراد حاصل سال‌ها تجربه و خون دل خوردن است، پس چرا از این تجربیات استفاده نکنیم.

مرعشی با تاکید بر اینکه ضمن اجازه دادن به ظهور و بروز اندیشه‌های نو، باید به پرسنل جوان خود بیاموزیم که پیشکسوتان فردای شما هستند، پس در احترام به آنان بکوشید و از تجربه گرانبهای آنان استفاده کنید.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر همچنین حلقه گم شده بین بکارگیری تجربیات شاغلان و کارشناسان ، را پیشکسوتان دانست و گفت: از آنجا که شرایط عملیاتی حج هر سال تغییراتی می‌کند، بر این اساس روابط عمومی این مرکز در حج سال‌جاری فیلمی را در این خصوص تهیه خواهد کرد که طی آن خاطرات و ناگفته‌های پیشکسوتان پزشکی حج به تصویر کشیده خواهد شد.

مرعشی در خاتمه با اشاره به نقش پیشکسوتان در امر ارتقاء خدمت به ضیوف الرحمن، تأکید کرد: ثبت و ضبط محاسن و معایب خدمات گذشته و ارائه راهکارهای مناسب می‌تواند در ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائرین تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به استفاده از اندیشه و خرد افراد داری تجربه در کشورهای توسعه یافته، افزود: آدم‌های حرفه‌ای هر حوزه‌ای منبع دانش، تجارب و رخدادهای حرفه خود هستند و تلاش برای ثبت و ضبط خاطرات آنها، حائز اهمیت است.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ابراز امیدواری کرد این فیلم پس از موسم حج تدوین و آماده نمایش شود.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.