پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تولیت حرم حضرت عباس(ع) :

نظم و انضباط زایران ایرانی بی نظیر است

نظم و انضباط زایران ایرانی بی نظیر است
تولیت حرم حضرت عباس(ع) ضمن تجلیل و تقدیر از برگزاری برنامه های فرهنگی برگزار شده از سوی بعثه مقام معظم رهبری در عراق، نظم و انضباط زایران ایرانی را مثال زدنی خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام سید احمد صافی تولیت حرم حضرت عباس(ع) اظهار با بیان این مطلب ابراز امیدواری کرد که تولیت حرم عباسیه بتواند با همکاری بعثه مقام معظم رهبری گام های بسیار خوبی را در جهت برگزاری برنامه های فرهنگی در کربلا بر دارد.

حجت الاسلام صافی در دیدار نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در عراق و کربلای معلی و جمعی از روحانیون و کارکنان بعثه با ابراز رضایت از رفتار و برخورد زایران ایرانی نظم و ترتیب آنها را مثال زدنی خواند.
وی ضمن اظهار امیدواری در خصوص تعامل دو سویه برای افزایش برنامه های معرفت افزایی زایران، آمادگی خود را برای برگزاری برنامه های فرهنگی اعلام کرد. 
حجت الاسلام و المسلمین نجفی روحانی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در عراق نیز در این دیدار با تاکید بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در مقابل گروههای تکفیری داعش اظهار امیدواری نمود که ثبات و آرامش هر چه زودتر کشور همسایه را فرا گیرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.