پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار مدیرعامل شمسا با سفیر ایران در عراق

دیدار مدیرعامل شمسا با سفیر ایران در عراق

ناصر خدرنژاد مدیرعامل شرکت شمسا و رئیس کمیته اسکان، تغذیه و تدارکات ستاد اربعین در ایران در راس هیأتى با حسن دانائی فر سفیر ایران در عراق و رئیس ستاد اربعین در عراق دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به عراق ، مهندس خدرنژاد رئیس کمیته اسکان، تغذیه و تدارکات ستاد مرکزی اربعین در ایران ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در ایران از حسن دانائی فر در خواست کرد تا ستاد عراق در خصوص خدمات به زائرین اربعین هماهنگی لازم با استانداریهای شهرهای زیارتی عراق را انجام دهد.

وی همچنین با اشاره به افزایش حدود صد گیت گذرنامه در مرزهای شلمچه ، مهران و چزابه در موسم اربعین گفت: جهت سهولت رفت و آمد زائرین ،امکانات نقطه صفر مرزی عراق نیز هماهنگ با ایران باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: مشخص شدن بحث ویزای زوار اربعین در ساماندهی و برنامه ریزیهای بعدی ستاد اربعین بسیار مهم است.

حسن دانائی فر سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد  نیز به اثر بین المللی و منطقه ای اربعین اشاره کرد و گفت:  با توجه به علاقه گسترده مردم و نهادها به حضور و ارائه خدمات به زوار اربعین لازم است برای مدیریت بهتر موسم ، امور به صورت متمرکز انجام پذیرد.

سفیر ایران در عراق افزود: کشور عراق تصمیمی برای حذف ویزا در موسم اربعین ندارد البته ما تلاش خواهیم کرد تسهیلاتی برای ویزای زائرین اربعین از طرف عراقی دریافت کنیم.

قاسمی مدیر دفتر نمایندگی و دبیر ستاد اربعین در عراق، ذباح جانشین ستاد و باقرصاد نماینده شهرداری تهران از دیگر شرکت کنندگان در این جلسه بودند.

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.