پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تاکید بعثه های ایران و الجزایر بر توسعه همکاری ها

تاکید بعثه های ایران و الجزایر بر توسعه همکاری ها

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رییس بعثه الجزایر در دیدار با یکدیگر در مدینه منوره، بر توسعه همکاری های دو کشور تاکید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسگر و محند صایب رییس بعثه حج الجزایر در این دیدار، ضمن استقبال از توسعه همکاری های بعثه های دو کشور، ابراز امیدواری کردند این روند بیش از پیش توسعه یابد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر در این دیدار با بیان اینکه شرایط برگزاری حج نسبت به سال های گذشته تغییر کرده، افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد تجربیات خود را درمورد حج منتقل کند.

سرپرست حجاج ایرانی به تبادل هیات ها بین دو کشور در سال های اخیر اشاره کرد و آن را نشان دهنده روابط و تعاملات خوب و حسنه میان بعثه های ایران و الجزایر دانست.

وی همچنین افراط گرایی را تهدیدی برای جهان اسلام دانست و بر ضرورت تعامل و همکاری مسلمانان برای مقابله با آن تاکید کرد.

محند صایب رییس بعثه الجزایر نیز در این دیدار از ملاقات های سالانه دو بعثه در موسم حج به عنوان سنت حسنه ای یاد کرد که به گفته وی در تقویت مناسبات دو کشور اثر داشته است.

وی افزود: هیات های خوبی در قالب سفرهای دو جانبه میان ایران و الجزایر تبادل شده که اثرات مثبت و سازنده ای به همراه داشته و امیدواریم روند همکاری ها به قوت خود باقی مانده و هرچه بیشتر توسعه یابد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.