پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ارزيابي عملکرد پليس فرودگاه با ارائه فرم نظر سنجي به حجاج

ارزيابي عملکرد پليس فرودگاه با ارائه فرم نظر سنجي به حجاج
رئيس پليس فرودگاه کشور از ارائه فرم نظر سنجي به زائران در عمليات حج امسال خبر داد و گفت: اين اقدام براي اولين بار در راستاي ارزيابي عملکرد پليس فرودگاه طراحي و در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، سرهنگ "حسن مهري" در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ،با اشاره به اينکه، عمليات اعزام 64 هزار زائر از 19 ايستگاه پروازي در حال انجام است،گفت: در ارتباط با جلوگيري از خروج مواد مخدر توسط زائران به کشور عربستان، نشست هاي توجيهي با حضور حجاج در تمامي فرودگاه ها برگزار شده و مشکلات در رابطه با حمل مواد مخدر و يا موارد ممنوعه را به زائران نيز يادآور شديم.

وي راه اندازي سيستم "پيامکي" ناجا را از ديگر اقدامات پليس فرودگاه نام برد و افزود: براساس برنامه ريزي و تاريخ گذاري، روز قبل از سفر و قبل از مراجعه حجاج به فرودگاه، به همه آنها پيامک يادآوري هشدار ها و توصيه هاي پليس ارسال مي شود.

رئيس پليس فرودگاه کشور يادآور شد: با اقدامات انجام شده، همکاري زائران نسبت به سال گذشته امسال بسيار بهتر شده و تقريباً با کاهش 70 درصدي وقوع جرايم روبرو بوده ايم.

اين مقام مسئول با اشاره به اينکه نتيجه اقدامات و هشدارهاي پليسي منجر به اين شد که برخي زائران که قصد حمل مواد مخدر و يا موارد ممنوعه را داشتند، آن را به شکل بلا صاحب در فرودگاه رها کنند، گفت: در رابطه با حمل لپ تاپ، رم و موارد از اين دست در کشور عربستان سخت گيري هايي وجود دارد و به زائران توصيه مي شود در صورت ضرورت نداشتن، از حمل تجهيزات اين چنيني خودداري کنند، هرچند قانوني براي ممنوعيت حمل وجود ندارد.

 ارائه فرم نظرسنجي به زائران

مهري همچنين از ارائه فرم نظر سنجي توسط پليس فرودگاه به حجاج خبر داد و افزود: اين اقدام براي اولين بار در راستاي ارزيابي عملکرد پليس فرودگاه صورت گرفته است و نتيجه اين ارزيابي با اتمام مراسم حج اطلاع رساني خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به آمادگي کامل پليس در برگزاري مراسم استقبال از زائران، خاطر نشان کرد: عمده اقدامات پليس فرودگاه در حوزه پيشگيري از وقوع جرايم است، روان سازي ترافيک در فرودگاه ها نيز از  ديگر برنامه ها ما خواهد بود.

رئيس پليس فرودگاه کشور در پايان تاکيد کرد: باتوجه به اينکه همزمان با بازگشت زائران از سفر حج با ازدحام جمعيت در فرودگاه مواجه هستيم، شهروندان برگزاري مراسم استقبال را در مکاني به غير از فرودگاه برنامه ريزي کنند و در راستاي جلوگيري از ازدحام جمعيت و ايجاد ترافيک سنگين در اطراف فرودگاه با حداقل نفرات براي استقبال از زائران حاضر شوند.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.