پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت :

خدمات پرشکی هلال احمر در حج تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است

خدمات پرشکی هلال احمر در حج تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خدمات پرشکی هلال احمر در حج تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، مهندس سعید اوحدی عصر پنجشنبه(19 شهریور ماه) از بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره بازدید کرد و علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان هلال احمر در مدینه در جریان روند کار این بیمارستان نیز قرار گرفت.


وی از برنامه‌ریزی منظم و تدابیر پیشگیرانه مرکز پزشکی حج در ایجاد حجی آرام برای زائرین قدردانی کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت خدمات پزشکی و پیراپزشکی جمعیت هلال احمر در حج را عاشقانه و یادآور و تداعی‌کننده دوران دفاع مقدس دانست و اضافه کرد: برگزاری جلسات هم‌اندیشی و آموزشی پزشکان اقدام ارزشمندی است.

اوحدی در پایان سطح خدمات ارائه شده توسط پزشکان ایرانی را از نگاه مسئولان عربستان بسیار بالا دانست و بیان کرد: بارها مسئولان عربستان خدمات پزشکی ایران را در بُعد نگاه تخصصی و برنامه‌ریزی و امکانات به عنوان الگو برای دیگر کشورها ذکر کرده‌اند.


مهندس اوحدی همچنین در این بازدید از سه بیمار بستری شده در بیمارستان مرکز پزشکی حج وزیارت در مدینه منوره عیادت کرد.

دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت و دکتر طاهر درودی رئیس بسمارستان ایرانی مدینه در حج در این بازدید توضیحاتی در خصوص بخش های مختلف این بیمارستان به رئیس سازمان حج ارائه دادند.

شایان ذکر است ارائه خدمات پزشکی در حج جمهوری اسلامی ایران یکی از ممتازترین بخش های خدمات رسانی به زائران است چنانچه اخیراً دکتر محمد حامد المحماری مدیرکل بعثه‌های پزشکی خارجی عربستان در ملاقات با دکتر پیرحسین کولیوند مدیر عملیات پزشکی حج ایران گفته بود: مراکز درمانی هلال احمر ایران از منظم‌ترین مراکز درمانی کشورهای خارجی در عربستان هستند و این مدیریت همواره در بین کشورهای دیگر مثال زدنی است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.