پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اسامی مفقودین ایرانی حادثه مکه مکرمه اعلام شد

اسامی مفقودین ایرانی حادثه مکه مکرمه اعلام شد

سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اسامی مفقودین ایرانی حادثه روز جمعه در مسجدالحرام را اعلام کرد.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: طی حادثه روز جمعه گذشته در مکه مکرمه 11 زائر ایرانی مفقود شده بودند که با تلاش های صورت گرفته متأسفانه روز گذشته مطلع شدیم 4 نفر از این زائران فوت شده اند.

بر اساس این اطلاعیه آقایان محمد مجلسی از کاروان 17743 تهران، ولی اسمعیلی از کاروان 39009 استان خراسان جنوبی، سید محمد هاشم زهی از کاروان 23114 استان سیستان و بلوچستان و علیرضا عامری از کاروان 22124 استان سمنان مفقودین حادثه مکه بودند که متاسفانه در این حادثه جان باخته اند.

این اطلاعیه می افزاید : خانم مریم آل طه بناب از کاروان 11266 استان آذربایجان شرقی، آقای حسن قاسمی درآبادی از کاروان 17710 استان تهران، خانم فاطمه دامغانی از کاروان 22124 استان سمنان، خانم کبری بیگم میرغفوری از کاروان 22124 استان سمنان ، آقای احمد حاتمی کلشتری از کاروان بعثه مقام معظم رهبری، آقای محمد جعفر فلاح از کاروان 13352 استان اصفهان زائران مفقودی حادثه روز جمعه مکه هستند که عملیات جستجوی آنان همچنان ادامه دارد که البته خبر مفقود شدن آنان به خانواده هایشان اطلاع داده شده است.

همچنین آقای شعبان گرجی از کاروان 33021 استان همدان نیز در میان مفقودین بود که پیش از ظهر امروز پیدا شده و برای امور درمانی به بیمارستان ملک فیصل مکه انتقال داده شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.