پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تقدیر شورای شهر از مدیریت حج و زیارت استان فارس و پیشکسوتان عرصه حج

تقدیر شورای شهر از مدیریت حج و زیارت استان فارس و پیشکسوتان عرصه حج

مراسم تجلیل از خدمات سازمان حج و زیارت و تقدیم لوح تقدیر از سوی رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به مدیریت حج و زیارت استان فارس صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان فارس ، در این مراسم علیرضا زینلی مدیر حج و زیارت استان فارس ضمن ارائه پیشنهاداتی مبنی بر احداث پارک زیارت با هدف ساماندهی اعزام زائرین عتبات عالیات و ایجاد یک مرکز آموزشی برای زائرین در سطح استان و همچنین پیشنهاد نامگذاری میدانی یا یک بلوار جدیدالتاسیس به نام کعبه پرداخت و اظهار داشت : با توجه به حرکت روزانه دو یا سه اتوبوس به سمت کربلا پیشنهاد می گردد در نقطه ای مشخص حرکت این اتوبوس ها صورت گیرد و در صورت امکان پارکی تحت عنوان پارک حج و  زیارت با نماد هایی از کعبه ، مسجدالحرام ، صفا و مروه ، حرم حضرت ابوالفضل ( ع) و حضرت اباعبدالله (ع) و ... در این پارک ایجاد گردد.

زینلی با بیان اینکه این پارک می تواند کاهش تردد و ترافیک را به همراه داشته باشد ، گفت : با ایجاد غرفه های مختلف در این پارک شهرداری می تواند رونق اقتصادی در آن ایجاد نماید

وی افزود : حج و زیارت استان فارس دارای 135 دفتر و شرکت زیارتی و بیش از سه هزار کارگزار در بخش خصوصی می باشد که همگی در حال خدمت رسانی به مردم شریف استان می باشند .

در این مراسم از دو تن از پیشکسوتان عرصه حج و زیارت فارس تجلیل و قدردانی بعمل آمد و به رسم یادبود هدایایی اهداء گردید .

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.