پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست حجاج ايراني از ستاد اجرايي حج در مكه مكرمه بازديد كرد

سرپرست حجاج ايراني از ستاد اجرايي حج در مكه مكرمه بازديد كرد
حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني در بازديد ازستاد اجرايي مكه مكرمه با تشكر و قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي دست اندركاران حج از آنان خواست با توكل به خدا تا پايان عمليات حج درخدمت رساني به ضيوف الرحمان از هيچ كوششي دريغ نكنند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت ، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني با حضور در ستاد اجرايي مكه مكرمه از نزديك با مسئولان واحدهاي مختلف اين ستادگفتگو كرد.

در اين بازديد كه مهندس سعيد اوحدي ، رئيس سازمان حج و زيارت و تني چند از مسئولان بعثه مقام معظم رهبري نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت همراهي مي كردند مسئولان واحدهاي مختلف ستاد مكه مكرمه از فعاليت حوزه خود و نحوه ارائه خدمات به زائران گزارش دادند.

سرپرست حجاج ايراني نيز با تشكر و قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي دست اندركاران حج از آنان خواست با توكل به خدا تا پايان عمليات حج درخدمت رساني به ضيوف الرحمان از هيچ كوششي دريغ نكنند.

نماينده ولي فقيه همچنين رهنمودهاي لازم درخصوص ايام تشريق و نحوه خدمت رساني به زائران بيت الله الحرام را به دست اندركاران اجرايي حج ارائه كرد.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر درپايان اين بازديد به خبرنگاران گفت خوشبختانه با آسيب شناسي و شناسايي نقاط ضعف حج سال هاي گذشته و همكاري گروههاي كارشناسي بعثه و سازمان حج و زيارت گام هاي جدي براي بهبود امور برداشته شده است.

وي با اشاره به اينكه حج گزاري نسبت به گذشته مطلوب تر شده است افزود با وجودي كه در همه حوزه ها شاهد فعاليت هاي رو به جلوهستيم ولي بايدبه كارهاي خوب مغرور نشده وبيشترتلاش نمائيم.

نماينده ولي فقيه با تاكيد براينكه دست اندركاران و عوامل ستاد حج با انگيزه ديني و اخلاص كار مي كنند اضافه كرد اين عزيزان هم متعهد و هم متخصص اند و امسال تا اين لحظه به غير از حادثه مسجد الحرام كه همه را غمگين كرد شرايط نسبت به سال گذشته مطلوب تر و بهتربوده است.

وي گفت امسال اطلاع رساني و برنامه هاي آموزشي نسبتا خوب بوده است و هرچه بيشتر هم شود علاوه بر افزايش سطح آگاهي زائران ، نتايج بهتري بدنبال خواهد داشت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.