پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تشییع پیکر جان باختگان حادثه مکه در فرودگاه مهرآباد + عکس

تشییع پیکر جان باختگان حادثه مکه در فرودگاه مهرآباد + عکس
پیکر 6 تن از جانباختگان حادثه مسجدالحرام پس از انتقال به تهران دقایقی قبل در فرودگاه مهرآباد به خانواده های آنان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، پیکر 6 تن از جانباختگان حادثه روز جمعه گذشته در صحن مسجد الحرام دقایقی پیش با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت جهت انجام تشییع و خاکسپاری تحویل خانواده های داغدار گردید، همچنین پیکر یکی دیگر از جانباختگان به نام ولی اسماعیلی در فرودگاه مشهد به خانواده اش تحویل داده شد. 

محمد مجلسی از تهران، سیف الله اسدی مینا از همدان، حسن قاسمی درآبادی از تهران ، محمد جعفر فلاح از اصفهان، احمد حاتمی از تهران و علیرضا عامری از سمنان زائرانی بودند که پیکر آنان در فرودگاه مهرآباد تشییع و تحویل حانواده داغدار آنان شد.

مدیرکل پشتیبانی و تدارکات سازمان حج و زیارت و مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان و جمعی از همکاران سازمان حج و زیارت از شرکت کنندگان این مراسم بودند.

تعداد زائران ایرانی جانباخته در حادثه مکه 11 نفر بودند که پیکر یکی از جانباختگان حادثه مکه بنابر درخواست خانواده وی در مکه مکرمه دفن خواهد شد و پیکرهای سه تن دیگر از جانباختگان این حادثه پس از انجام تشریفات قانونی در عربستان به مرور به کشور انتقال داده خواهند شد.

در پی طوفان عصر جمعه گذشته در مکه مکرمه و سقوط یک دستگاه بالابر در صحن مسجدالحرام، 11 زائر ایرانی جان باختند و 32 تن از زائران ایرانی مجروح شدند.

حامد ایلخانی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.