پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رییس سازمان حج و زیارت در مراسم ورزش صبحگاهی جانبازان :

برکت حضور جانبازان بر معنویت مراسم حج افزوده است

برکت حضور جانبازان بر معنویت مراسم حج افزوده است
رییس سازمان حج و زیارت حضور در کنار جانبازان را از زیباترین برکات زمان حج دانست و گفت: این برکت به‌قدری زیباست که بر معنویت مراسم حج افزوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ سعید اوحدی با بیان اینکه حضور در کنار جانبازان از زیباترین برکات زمان حج است که نصیب کارگزاران حج می‌شود، گفت: این برکت به‌قدری زیباست که بر معنویت مراسم حج افزوده است و از سوی دیگر آثار مستقیم معنوی آن را در خود جانبازان نیز می‌بینیم. این عزیزان پاره‌های تن خود را از دست داده‌اند و جسم آن‌ها هم پیام‌آور ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی تلاش برای حضور جانبازان در مراسم حج را یک وظیفه و قطره‌ای در مقابل عظمت روحی، ایمانی و کار بزرگ و ارزشمند آن‌ها دانست و گفت: با مشورت با بنیاد شهید و امور ایثارگران و پزشکان متخصص، زمینه حمل‌ونقل و حضور این عزیزان را در وقوف عرفات و منا به دلیل محدودیت خاص جسمی فراهم می‌کنیم تا بتوانیم در فضای معنوی و در سایه دعای دل‌های سوخته این عزیزان به خواسته‌های خود برسیم.

رییس سازمان حج و زیارت در خصوص هماهنگی سازمان حج با بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده محترم ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بنیاد و با توجه به خلوص، صداقت و همت ایشان برای ارائه خدمت به خانواده‌های شاهد و ایثارگر را شاهد بودیم به طوری که همیشه مشورت و پیشنهاد‌ها را با روی باز پذیرفته‌اند و خوشبختانه در حال حاضر انسجام، هماهنگی با ستاد مرکزی مکه و مدینه و رضایت جانبازان از این هماهنگی‌ها در حد اعلی است.

اوحدی در پایان گفت: خاطرات زیادی از کاروان جانبازان در سال‌های قبل داریم که از مهم‌ترین آن‌ها یاد و خاطره جانبازانی است که در سنوات قبل توفیق حضور در کنار آنان را داشتیم و امروز به شهدا ملحق شده‌اند. یکی از زیباترین خاطرات ما در کنار جانبازان نیز حضور در ورزش صبحگاهی آن‌ها بوده که یادآور روزهای خوب جبهه‌هاست و اراده‌های مستحکم‌تر از کوه جانبازان درس بزرگی برای ماست.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.