پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ملاقات وزیر بهداشت با مجروحین فاجعه مِنا +عکس

ملاقات وزیر بهداشت با مجروحین فاجعه مِنا +عکس

وزیر بهداشت که بمنظور پیگیری امور حادثه دیدگان فاجعه منا به عربستان سفر کرده، امروز با مجروحین حادثه بستری در بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت ملاقات و از نزدیک از آنان دلجویی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مکه مکرمه؛ سید حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشورمان که به عربستان سفر کرده است، امروز با مجروحین حادثه جمرات بستری در بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت ملاقات و از نزدیک از آنان دلجویی کرد.

همچنین سید امیر محسن ضیایی رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز از مجروحان حادثه منا، بستری در بیمارستان‌های ایران و سعودی عیادت و در جریان نحوه ارائه خدمات درمانی و شرایط آنها برای بازگشت به کشور قرار گرفت.

امروز با مجروحین حادثه بستری در بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت ملاقات و از نزدیک از آنان دلجویی کرد.



سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت از خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات به زائران در حج 94 به خصوص خدمات امدادی به زائران حوادث سقوط جرثقیل در مسجدالحرام و حادثه رمی جمرات تقدیر و تشکر کرد.

در این راستا وزیر بهداشت به همراه رییس جمعیت هلال احمر در جمع کارکنان بیمارستان هلال احمر در مکه نیز حضور یافت و از زحمات پرسنل هلال احمر در جریان فاجعه مِنا تقدیر کرد و عنوان کرد: حضور و برگشت تعدادی از شماها از صحنه حادثه همانند برگشت تعدادی از رزمنده‌ها بعد از عملیات در دوران دفاع مقدس بود. شما در حج سال‌جاری از امتحان سربلند بیرون آمدید.

در این راستا حجه السلام قاضی عسگر سرپرست حجاج ایرانی، نیز نامه رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقدیر از زحمات تمامی نیروهای ستادی به ویژه کادر پزشکی را ابلاغ کرد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.