پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مراسم یادبود همکار عزیزمان شهید محمد حکیمی راد برگزار شد

مراسم یادبود همکار عزیزمان شهید محمد حکیمی راد برگزار شد

مراسم یادبود همکار عزیزمان شهید محمد حکیمی راد از جان باختگان فاجعه منا پیش از ظهر امروز با حضور سرپرست حجاج ایرانی و دیگر مسئولین و همکاران بعثه مقام معظم رهبری،سازمان حج و ستاد مکه مکرمه و جمعی از زائران بیت الله الحرام برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مراسم یادبود همکار عزیزمان شهید «محمد حکیمی راد» از جان باختگان فاجعه منا پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 8 مهرماه) با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکرنماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و دیگر مسئولین و همکاران بعثه مقام معظم رهبری،سازمان حج و ستاد مکه مکرمه و جمعی از زائران بیت الله الحرام در «هتل داربنیان» مکه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر دراین مراسم درگذشت این همکار عزیز و مهاجر الی الله را به خانواده بزرگوار ایشان و همکارانش تسلیت گفت و خطاب به همکاران ستادی حج بیان کرد: شما عزیزان طی این حادثه و در طول موسم حج همه تلاشتان را بکار گرفتید و رهبر معظم انقلاب هم تلاش شما را مجاهدت حق علیه باطل دانسته و از شما تشکر کردند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور حج و زیارت خاطر نشان کرد: علی رغم اینکه همه ما طی این حادثه غمبار داغدیده هستیم لکن باید کارها را نیز مدیریت کنیم تا خللی بوجود نیاید البته بنده مرتب شاهد بودم که همه دوستان آنچه در توان داشتند در پیگیری و رسیدگی به امور حادثه دیدگان و خدمات رسانی به حجاج بکار گرفتند و بنده از این بابت از همه شما قدردانی می کنم.

در ادامه این مراسم مسعود مجردی رئیس ستاد مکه مکرمه و مدیرکل حج و زیارت استان خراسان رضوی در خصوص اخلاق حسنه و سجایای اخلاقی شهید حکیمی راد بیاناتی ارائه کرد و شهادت ایشان را به خانواده و بازماندگان محترمش تسلیت گفت.

این مراسم با مدیحه سرایی و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) همراه بود.

شهید «محمد حکیمی راد» که طی فاجعه غمبار جمرات عید قربان امسال به شهادت رسید، فرزند و یادگار شهید «علی حکیمی راد» از شهدای گرانقدر سال های دفاع مقدس بود.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.