پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت عنوان کرد؛

تشریح آخرین وضعیت انتقال جان باختگان و مجروحان فاجعه منا

تشریح آخرین وضعیت انتقال جان باختگان و مجروحان فاجعه منا
رئيس سازمان حج و زيارت آخرین وضعیت انتقال اجساد جان باختگان فاجعه منا را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، مهندس سعيد اوحدی به برخي اخبار و گمانه زنی ها نظير دستگيری و ربايش زائران كه در شبكه های اجتماعی و سايت های مجهول الهويه منتشر می شود اشاره و خاطرنشان كرد: اخبار با شفافيت كامل از طريق رسانه ملی به اطلاع مردم می رسد.


وی به تغيير رفتار و گفتمان مسئولان سعودی اشاره كرد و افزود: اميدواريم روند كند انتقال پيكرجان باختگان فاجعه منا به ميهن اسلامي تغيير يافته و سرعت بيشتري پيدا كند و در روزهای نزديک انتقال پيكرها به کشور عملی گردد.


اوحدی ادامه داد: در خصوص تكميل شدن فرآيند قانونی انتقال اجساد به جده اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت و همه در تلاش هستند كه از آلام مردم شريف كشورمان كه روزهای سختي را گذرانده اند، بكاهند.

رئيس سازمان حج و زيارت تصريح كرد: اجساد جان باختگانی كه كارت شناسايی دارند حتی اگر تشخيص هويتی آنها انجام نشده باشد با تایید طرف ايراني تشريفات قانوني انجام و به كشور منتقل خواهد شد و مراحل تشخيص هويت در ايران تكميل و نهايي مي شود.

اوحدی با تاكيد بر اينكه وضعيت مجروحان ايرانی حادثه منا سامان پيدا كرده است، گفت: اكثر زائران از مراكز درماني مرخص شدند و تلاش مي كنيم با نظارت مركز پزشكي شرايط انتقال دوازده زائر مصدوم حادثه منا را كه همچنان تحت درمان هستند به ايران فراهم كنيم.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.