پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مسئولین سازمان حج از مصدومین حج بستری در بیمارستان عیادت کردند

مسئولین سازمان حج از مصدومین حج بستری در بیمارستان عیادت کردند

مسئولین سازمان حج از مصدومین و مجروحین سفر حج امسال و همچنین مجروحین حادثه منا که به ایران انتقال داده شده و در بیمارستان بستری هستند، عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، هیئتی از سازمان حج و زیارت عصر امروز(چهارشنبه) با حضور در بیمارستانهای محب فاطمه (س) و شهدای یافت اباد با بیماران و مصدومان موسم حج امسال و مجروحین فاجعه تلخ منا عیادت کرده و در جریان مسائل آنان قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش نماینده بیمه ایران نیز که در این دیدار حضور داشت به سوالات بیماران و همراهان آنان در خصوص پوشش بیمه ای زائران و تعهدات این شرکت بر اساس مفاد قرارداد بیمه ای با زائران پاسخ می داد و زائران را راهنمایی می کرد و در خصوص ترخیص زائران و انتقال آنان به شهرهایشان بصورت هوایی و یا با آمبولانس و حمایت بیمه دراین خصوص توضیحاتی را ارائه می کرد.

سازمان حج و زیارت نیز با بیمه ایران تمام هماهنگی ها را انجام داده تا خدمات لازم به زائران بر اساس مفاد بیمه نامه اجرایی گردد.

عیادت از بیماران و مصدومان موسم حج بستری در بیمارستان های ایران با دستور رئیس سازمان حج بمنظوررسیدگی و اطلاع از وضعیت زائران و حادثه دیدگان فاجعه منا انجام گرفت. 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.