پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پس از 40 روز حضور در مدينه منوره و مكه مكرمه؛

سرپرست حجاج ايراني جده‌ را به مقصد تهران ترك كرد

سرپرست حجاج ايراني جده‌ را به مقصد تهران ترك كرد
حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكرنماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني پس از 40 روز اقامت در مكه مكرمه و مدينه منوره صبح امروز فرودگاه جده را به مقصد ميهن اسلامي ترك كرد.

حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكرنماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني پس از 40 روز اقامت در مكه مكرمه و مدينه منوره صبح امروز از طريق فرودگاه جده عازم تهران شد.

سفيران جمهوري اسلامي ايران در رياض و سازمان كنفرانس اسلامي ، نماينده وليعهد عربستان ، تني چند از مسئولان سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري حجت اسلام والمسلمين قاضي عسكر را درفرودگاه جده بدرقه كردند.

نماينده ولي فقيه در سفر حج تمع 94 برنامه هاي متعددي را درخصوص ديدار با زائران ايراني و دلجويي از بازماندگان حادثه ديدگان مسجد الحرام و فاجعه منا داشت وضمن حضور در مراكز درماني كشورمان در مدينه منوره ومكه منوره درخصوص رسيدگي و درمان بيماران زائر و مصدومان اين دوحادثه توصيه هايي ارائه كرد.

نماينده ولي فقيه دراين سفر رسيدگي به وضعيت جان باختگان اين دو حادثه دلخراش را به صورت ويژه درتماس با دفتر مقام معظم رهبري ومسئولان عالي رتبه كشورمان و ازطريق مسئولان سعودي دنبال كرد و با توصيه و تلاش هاي سرپرست حجاج ايراني و رئيس و عوامل اجرايي سازمان حج و زيارت و هيئت پزشكي تاكنون پيكر بيش از سيصد تن از جان باختگان اين دو حادثه به ميهن اسلامي انتقال يافته است و روند شناسايي بقيه پيكرها در سردخانه هاي سعودي ادامه دارد.

برگزاري دو مراسم باشكوه دعاي كميل زائران ايراني در مدينه منوره ، بازديد از مراكز پزشكي ، هتل هاي محل اسكان و آشپزخانه هاي مركزي طبخ غذا براي حجاج درمدينه ومكه ، شركت و سخنراني در همايش هاي بين المللي ، روحانيان و زائران اهل سنت ، روحانيون ومديران كاروان ها ، ديدار با جانبازان سرافزاز انقلاب اسلامي و نمايندگان بعثه هاي مراجع عظام تقليد همچنين حضور در مراسم بزرگداشت جان باختگان فاجعه منا و حادثه سقوط جرثقيل در مسجد الحرام از جمله برنامه هاي سرپرست حجاج ايراني در طول ايام اقامت در مكه و مدينه بود .

حجت الاسلام و المسلمين قاضي عسكر عصر چهارشنبه از مكه مكرمه عازم جده شد وامروز به ميهن اسلامي بازگشت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.