پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تعداد زائران،عوامل اجرايي کاروانها و ستاد اجرايي حج در مکه به کمتر از20درصد مي رسد

تعداد زائران،عوامل اجرايي کاروانها و ستاد اجرايي حج در مکه به کمتر از20درصد مي رسد
مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت اعلام کرد: تا پایان امروز تنها دوازده هزار زائر ایرانی ، عوامل اجرایی کاروان ها و ستاد اجرایی حج در مکه باقی خواهند ماند و بیش از 80 درصد به مقصد مدینه منوره و جده رهسپار و از مکه مکرمه خارج می شوند. 
حسن سرخوش در مصاحبه با خبرنگار اعزامی خبرگزاری صدا وسیما به عربستان افزود: تا پایان امروز 52 هزار حاجی ، عوامل کاروان ها و نیروهای ستادی حوزه حج از مکه خارج می شوند .
وی بابیان اینکه 28 هزار زائر و عوامل و نیروهای ستادی درقالب 201 کاروان با 85 پرواز از جده به میهن اسلامی باز می گردند گفت: 23 هزار و 392 زائر مدینه بعد نیز در قالب 173 کاروان به شهر پیامبر اعزام می شوند. 
مدیرکل پذیرش و اعزام سازمان حج وزیارت اضافه کرد:تا پایان وقت امروز همچنین 11744 حاجی با 48 پرواز در قالب 86 کاروان به ایران منتقل می شوند.
سرخوش تاریخ پایان پروازهای جده به مقصد ایران را20 مهر ذکر کرد و گفت :پرواز های مدینه بعد هم بیست و پنجم مهر پایان می یابد و هر دو پرواز آخر از جده و مدینه به مقصد تهران انجام خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه پروازهای بازگشت حجاج نیز به 19 ایستگاه پروازی انجام می شود اظهار داشت : تاکنون به شش ایستگاه زنجان ، کرماشاه، بوشهر ، یزد ، بندرعباس و اردبیل پرواز بازگشتی صورت نگرفته است . 
تعداد زائران ، عوامل اجرایی و نیروهای ستادی حوزه حج امسال 64 هزارنفراعلام شده است .

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.