پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سفر کوتاه مدت رئیس سازمان حج به ایران برای برخی هماهنگی ها در خصوص پیگیری وضعیت مفقودین ایرانی فاجعه منا

سفر کوتاه مدت رئیس سازمان حج به ایران برای برخی هماهنگی ها در خصوص پیگیری وضعیت مفقودین ایرانی فاجعه منا

رئیس سازمان حج و زیارت که پس از اقامت 50 روزه در عربستان و پیگیری امور مفقودین ایرانی فاجعه منا عصر امروز(شنبه) وارد کشور شد، در بدو ورود به ایران در فرودگاه امام خمینی(ره) مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین هواپیمایی کشور و مسئولین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛  مهندس سعید اوحدی برای سفر کوتاه مدت به منظور هماهنگی در خصوص امور مفقودین ایرانی فاجعه منا امروز وارد کشور شد تا ضمن برگزاری جلسات تخصصی با مسئولین پزشکی قانونی مسائل زائران ایرانی دفن شده در مکه و مفقودین ایرانی در پی فاجعه تلخ و غمبار منا را دنبال کند.

بر اساس این این گزارش امروز در حالی که آخرین گروه از زائران ایرانی حج امسال مدینه منوره را به مقصد میهن اسلامی ترک کردند، تیم های تفحص و جستجوی ایرانی در عربستان حضور دارند و به تلاش خود را برای تعیین وضعیت مفقودین ایرانی فاجعه منا ادامه می دهند.

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت دوشنبه این هفته کمیته مشترک ایرانی و سعودی طی جلسه ای وضعیت مفقودان ایرانی حادثه منا را پیگیری خواهند کرد.

تاکنون علی رغم تلاش های صورت گرفته  در خصوص 36 تن از زائران ایرانی اطلاعی در دست نیست و ادامه پیگیری ها برای یافتن سرنخی از وضعیت این عزیزان ادامه دارد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.