پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

با حضور رضایی معاون حج و عمره سازمان

مصاحبه مدیران حج تمتع سال 92 در خراسان کلید خورد

  • 17 فروردین 1392
  • 12:21
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 4478 بازدید
  • Article Rating
مصاحبه مدیران حج تمتع سال 92 در خراسان کلید خورد

مصاحبه مديران کاروانهاي حج تمتع 92استانهاي خراسان  رضوي،شمالي و جنوبي  امروز در 2 نوبت صبح و عصر در مشهد برگزار مي گردد.مصاحبه مديران فراخوان شده جهت حج تمتع سالجاري بر اساس رويکرد جديد سازمان امروز شنبه 17فروردين ماه در محل حج و زيارت خراسان رضوي برگزار گردید.

اين مصاحبه  در راستای انتخاب مديران کاروانهاي تمتع 92 انجام مي گيرد که در اين راستا هيئت‌هايي از سوي سازمان حج و زيارت مشخص شده‌اند تا با حضور در استان‌هاي کشور براي مصاحبه با مديران کاروان‌ها و ارزيابي عملکرد آنان، ايشان را ازلحاظ توانمندي اجرايي، آشنايي با اماکن مقدسه، خصوصيات ظاهري و . . . مورد بررسي قراردهند.

رضايي معاون عمره و حج سازمان در اين رابطه اعلام  گفت: بر اساس نظر کميته‌هاي تشکيل شده درسازمان، سطح سواد مديران تمتع مي‌بايستي معادل ليسانس علمي و بالاتر باشد و مديران کاروانهاي امسال از ميان کساني انتخاب خواهند شد که در آزمون مديران سال 1387 شرکت نموده و موفق به کسب امتياز لازم شده و همچنين در سنوات قبل عملکردشان مورد رضايت زائران و معيارهاي مورد نظر سازمان حج و زيارت بوده‌است.

رضایی ادامه داد: از آنجايي که لازم است يک مدير حج تمتع براي انجام مسئوليت از پويايي و جنب‌و‌جوش ويژه‌اي برخوردار باشد، ضروري است از نيروهايي استفاده شود که از سلامت و توان جسماني کاملي برخوردار باشند که بر اساس بررسي‌هاي صورت گرفته حداکثر سن مديران مصاحبه‌شونده 55 سال تمام تعيين شده‌است.

روابط عمومی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.