پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

حضور ریاست سازمان حج در مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی جان باختگان فاجعه منا از شهرستانهای سبزوار و نیشابور

حضور ریاست سازمان حج در مراسم چهلمین روز عروج ملکوتی جان باختگان فاجعه منا از شهرستانهای سبزوار و نیشابور

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ مهندس اوحدی باتفاق مدیریت حج و زیارت و نماینده بعثه مقام معظم رهبری استان خراسان رضوی صبح امروز در مراسم بزرگداشت مهاجران الی الله در شهرستان سبزوار شرکت کرد و بعد از دیدار با خانواده ایشان و استماع درخواست بازماندگان بر مزار شهدای این شهرستان حاضر شده و قرائت فاتحه داشت.

بر اساس این گزارش در ادامه سفر نیز وی در مجلس بزرگداشت حاجیان قربانی شهرستان نیشابور شرکت نموده و بعد از بازدید از خانواده داغدیده این عزیزان بر مزار شهدای این شهرستان نیز حاضر خواهند شد. 

این گزارش می افزاید در ادامه برنامه های حضور ریاست سازمان حج به استان خراسان رضوی  فردا وی در مراسم بزرگداشت مهاجران الی الله شهرستان مشهد نیز شرکت خواهد کرد و بعد از آن در رواق امام خمینی ( ره) حرم مطهر رضوی بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه مشهد سخنرانی خواهد کرد.

لازم بتوضیح است مراسم چهلمین روز عروج عارفانه جانباختگآن منا و همکار حج و زیارت استان خراسا رضوی شادروان محمد حکیمی راد فردا (جمعه) از ساعت 9 الی 10:30 در محل حسینیه نصرت مشهد برگزار خواهد گردید و حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی نیز بعنوان سخنران این مراسم خواهند بود. 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.