پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آمادگي كربلابراي پذيرايي از زائران اربعین حسینی(ع)+تصاویر

آمادگي كربلابراي پذيرايي از زائران اربعین حسینی(ع)+تصاویر
در آستانه فرا رسيدن ماه صفر و آغاز پياده‌روي و اجتماع ميليوني اربعين سيد و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين(ع)، مردم كربلا و دوستداران و محبان اهل بيت(ع) خود را براي پذيرايي از زائران آن حضرت آماده مي‌كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ فعاليت‌هاي مرتبط با اربعين سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) از روزهاي پيش در كربلا و به دنبال آن در شهرهاي ديگر كشور عراق آغاز شده است و محبان اهل بيت(ع) خود را براي پذيرايي از زائران آن حضرت، آماده مي‌كنند.

در بيان اهميت برپايي مراسم اربعين همين بس كه امام جعفر صادق(ع) فرمودند: شيعيان ما را به زيارت امام حسين(ع) امر كنيد، چرا كه زيارتش روزي را افزون مي‌كند و عمر را طولاني مي‌گرداند و بلاها و بديها را دفع مي‌كند و زيارت كردم امام حسين(ع) بر هر مؤمني كه اقرار به امامت او از جانب خدا داشته باشد، واجب است.
محبان امام حسين(ع) از روزهاي قبل از ماه صفر خود را براي پذيرايي از زائران آن حضرت كه از راه‌هاي دور و نزديك در فاصله زماني ۴ تا ۲۱ صفر با پاي پياده راهي كربلاي معلي خواهند شد آماده مي‌كنند تا نداي هل من ناصر ينصرني سيد و سالار شهيدان را پاسخ گفته باشند.
بسياري از مردم عراق عاشق اباعبدالله الحسين (ع) هستند، يك سال كار كرده و پولشان را پس انداز مي‌كنند تا بتوانند در ايام اربعين به زائران پياده خدمت كنند و علت ساخت موكب‌هاي بسياري كه از هم‌اكنون در كربلا و طول مسيرهاي منتهي به كربلا شاهد برپايي آن هستيم نيز از همين ارادت خالصانه سرچشمه گرفته است.
پايگاه اطلاع‌رساني حج خدمات گسترده رفاهي و خوراكي مردم خون گرم عراق به ويژه مردم كربلا كه خود را براي پذيرايي از زائران اباعبدالله الحسين(ع) آماده مي‌كنند، اطلاع‌رساني خواهد كرد.














منبع : حـــج 

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.