پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج در حاشیه بازدید از پایانه مرزی شلمچه :

امیدواریم روند صدور روادید اربعین از هفته آینده سرعت بیشتری بگیرد

امیدواریم روند صدور روادید اربعین از هفته آینده سرعت بیشتری بگیرد

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت: با رایزنی صورت گرفته با طرف عراقی و بر اساس قول مسئولان عراقی، امیدواریم روند صدور روادید از هفته آینده سرعت بیشتری بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت؛ سعید اوحدی پنجشنبه در حاشیه سفر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به منطقه آزاد اروند و بازدید وی از زیرساخت های مرز شلمچه برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت:بسیاری از متقاضیان صدور روادید تاکنون در سامانه 'سماح' نامنویسی نکرده اند.

اوحدی تصریح کرد:بر اساس آخرین آمار، بیش از یک میلیون و 200 هزار متقاضی صدور روادید در سامانه 'سماح' ثبت نام کرده اند که تاکنون تنها برای 400 هزار متقاضی، روادید صادر شده است.

وی از ثبت نام زائران اربعین حسینی در دو هزار و 200 دفتر زیارتی در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت:متقاضیانی نیز که تقاضای صدور روادید را داشته ولی در سامانه سماح نامنویسی نکرده اند نیز می توانند امور ثبت نام خود را از طریق دفاتر زیارتی پیگیری کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور گفت:سرعت صدور ویزا در 11 دفتر موقت سفارت عراق و چهار کنسولگری این کشور متناسب با تعداد درخواست ها نیست، ولی با رایزنی صورت گرفته و بر اساس قول مسئولان عراقی، امیدواریم روند صدور روادید از هفته آینده سرعت بیشتری بگیرد.


رئیس سازمان حج و زیارت کشور از زائران اربعین خواست، قبل از سفر به مرزهای کشور برای حضور در آیین اربعین، نسبت به دریافت روادید و گذرنامه در شهرهای خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه همراه با سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان و جمعی از مسئولان کشوری به منظور بازدید از زیرساخت های مرز شلمچه در پذیرایی از زائران اربعین، روز پنجشنبه به منطقه آزاد اروند سفر کرد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.